بجنورد/

مسئولان عقل سیاسی خودشان را از دست ندهند

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) كه 'مسوولان عزیز عقل سیاسی خودشان را از دست ندهند'، گفت: مسئولان سیاسی كشورمان باید به سخنان امام (ره) توجه و عمل كنند و از اختلاف و جنجال آفرینی كه دشمن را شاد می كند، دوری كنند.

  

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه با تقدیر وتشکراز حضور گسترده مردم درراهپیمایی 22بهمن، افزود: دشمن فكر نمی كرد با محاصره اقتصادی كه علیه جمهوری اسلامی ایران براه انداخته، ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده داشته باشد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: ملت ایران با حضور گسترده و با بصیرت خود در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری، انقلاب امام خمینی (ره) را در برابر توطئه دشمنان بار دیگر بیمه كرد.

وی خطاب به ولايتي ها، جبهه رفته ها و انقلابي ها تأکيد کرد: مواظب باشيد و مراقبت کنيد که انرژي ها متمرکز و اختلافات و انشعابات کمتر شود تا افرادي که علم، تعهد، تجربه و تخصص دارند، به اين عرصه وارد شوند.

حجت الاسلام و المسلمین يعقوبي در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال آینده نیز گفت: برگزاری این دو انتخابات بویژه انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت بالایی برای كشورمان برخوردار است.

خطیب جمعه بجنورد به گروه ها و احزاب در كشور توصیه كرد: در این فرصت باقی مانده ، اختلاف را كنار گذاشته و سلیقه ها را به هم نزدیك كنند تا نامزدهای خدمتگذار برای اداره كشور معرفی شوند./س

برچسب ها: مسئولان ، عقل ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.