عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن:

کاظمی استعفایش را تقدیم هیئت مدیره نکرده است / کارشناسان عملکرد کاظمی را مورد ارزیابی قرار می دهند

ابرقویی نژاد در خصوص استعفای کاظمی از سرمربیگری ذوب آهن گفت: کاظمی در کنفرانس خبری استعفا داده و هنوز به صورت کتبی استعفایش را به اعضای هیئت مدیره تقدیم نکرده است.

علی اکبر ابرقویی نژاد عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما اعضای هیئت مدیره براساس شنیده ها نمی توانیم تصمیم بگیریم در حال حاضر کاظمی استعفایش را به اعضای هیئت مدیره اعلام نکرده است.

ابرقویی نژاد در ادامه اظهار داشت: اگر استعفای کاظمی به دستمان رسید به طور حتم تشکیل جلسه می دهیم و کناره گیری وی را بررسی می کنیم.

وی درباره عملکرد کاظمی در تیم فوتبال ذوب آهن گفت: جایگاه تیم در جدول رده بندی بهترین پاسخ برای این موضوع است ما اعضای هیئت مدیره تصمیم داریم که عملکرد کاظمی را از طریق کارشناسان مورد اعتماد و کاربلد مورد بررسی قرار دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن بیان کرد: بعد از ارزیابی عملکرد کاظمی در تیم فوتبال ذوب آهن در جلسه ای وضعیت این مربی را مشخص می کنیم.

وی درباره ارزیابی اش از ماندن ذوب آهن در لیگ برتر گفت: وضعیت ذوب آهن بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان خیلی بغرنج شد در حال حاضر هم امیدوارم که تیم ذوب آهن در لیگ برتر بماند.

ابرقویی نژاد بیان کرد: همه امکانات لازم و پشتیبانی ها برای رسیدن به موفقیت تیم در اختیار کاظمی قرار دادیم اما وی نتوانسته نتایج لازم را با تیم بگیرد./آق

برچسب ها: ذوب آهن ، کاظمی ، استعفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار