برگزاري کارگاه‌های تخصصی و آموزشی خانه تئاتر فردوس

کارگاه تخصصی و آموزشی تئاتر توسط خانه تئاتر فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی فرهنگسرای فردوس؛ این کارگاه ها با حضور پیام دهکردی، رضا گوران، بهزاد صدیقی، رویا میر علمی، یاسر خاسب و فائزه فیض به زودی در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.
براساس این گزارش، خانه ی تئاتر فردوس در رشته های کارگردانی، نمایش نامه نویسی و تحلیل تئاتر، بازیگری(بدن و حرکت و بداهه)،  تئاتر عروسکی و نمایش خلاق کارگاه های عملی و تخصصی زیر نظر استادان تئاتر برگزار می کند.
در این کارگاه ها پیام دهکردی در رشته ی بازیگری، رویا میر علمی در رشته ی بازیگری بداهه و یاسر خاسب در رشته بدن و حرکت ، رضا گوران در رشته کارگردانی، بهزاد صدیقی در رشته نمایش نامه نویسی و تحلیل تئاتر و فائزه فیض در رشته ی تئاتر عروسکی و نمایش خلاق در یک ترم 12 جلسه تدریس می کنند.
لازم به ذكر است؛ به هنرجویانی که هر یک از دوره های این کارگاه را با موفقیت سپری کنند گواهی نامه ی پایان دوره از طرف خانه تئاتر فردوس اهدا می شود و کارگاه های نمایش نامه نویسی، کارگردانی و بازیگری در دو ترم مقدماتی و تکمیلی برگزار خواهد شد.
همچنین یادآور می شود؛ کارگاه بازیگری پیام دهکردی در طی دو روز جمعا 10 ساعت برپا خواهد شد.
گفتني است؛ علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه ها می توانند به فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات به واحد آموزش فرهنگسرای فردوس مراجعه  کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081028 تماس بگیرند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.