رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

بزرگترین سوداگر تهران دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: بزرگترین توزیع کننده و تهیه کننده مواد روان گردان به دست ماموران این حوزه دستگیر شد.

سرهنگ سعید لیراوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع مواد روان گردان در سطح شهر تهران این یگان اقدامات اطلاعاتی خود را در خصوص دستگیری عامل اصلی این فعالیت ها آغاز نمود.

وی افزود: در این خصوص طی گشت های نامحسوس و همچنین اقدامات پیچیده پلیسی مشخص شد سوژه موردنظر در مورخه 9 بهمن سال 91 قصد فروش مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع هروئین در محدوده اتوبان شهید باقری را دارد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: به دنبال این موضوع عوامل تخصصی و اطلاعاتی این حوزه 28 بهمن توانستند با یک تیم مراقبتی این فرد را که قصد پخش مواد مخدر در سطح شهر تهران را داشت ردیابی نمایند.

لیراوی در ادامه اذعان داشت: پس از مراقبت های راهها و زیر نظر گرفتن ترددها ماموران با درایت خود توانستند فرد مورد نظر را ردیابی و شناسایی نمایند.

وی تاکید کرد: پس از حصول اطمینان از فرد مورد نظر ماموران بلافاصله طی یک اقدام ضربتی در ساعت 23 فرد متهم را دستگیر و خلع سلاح نمودند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: این فرد که به نام حمید 29 ساله بود در بازرسی بدنی از آن از داخل جیب کاپشن مقدار قریب به 10 گرم هروئین با لفافه در دو بسته و یک عدد پایپ شیشه ای آلوده و مقدار 1 گرم مواد روان گردان شیشه و از دست وی داخل کیسه خالی برنج مقدار 600 گرم هروئین با لفافه در 4 بسته کشف و ضبط گردید.

لازم به ذکر است که متهم سابقه دار بوده و مدت ها در این زمینه فعالیت می کرده است.

همچنین این سوداگر مرگ به همراه موارد مکشوفه به مقر جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی انتقال داده شد./ز

برچسب ها: تیم ، هروئین ، ردیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار