تبریز/

مقام معظم رهبری با سخنان قاطع و عالمانه خود حجت را برهمه تمام کرد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جمع مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی فصل الخطاب همه مسئولین، مردم و دلسوزان نظام و انقلاب برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری امروز با سخنان قاطع و عالمانه خود حجت را برهمه تمام کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، ارسلان فتحی پور در گفتگو با خبرنگاران گفت: باید همه مسئولان و دست اندرکاران در قوای سه گانه با سرمشق قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت در تحکیم اهداف والای نظام و انقلاب دراین برهه حساس کنونی تلاش مضاعف نمایند.

وی، تأکید کرد نمایندگان مجلس به عنوان سربازان ولایت با وحدت و همدلی مردم و مسئولان تلاش دارند با برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی نمایند.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی، وحدت و همدلی و تلاش در جهت گره گشایی از مشکلات مردم، پرهیز از سخنان تفرقه آمیز و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را نیاز امروز جامعه اسلامی ذکر کرد و افزود: همه باید مواظب باشیم تا دشمنان از حرکات و سخنان ما بهره برداری سیاسی نکنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های دشمنان نظام و انقلاب با همت پولادین تلاشگران عرصه تولید و سازندگی به فرصتی برای خودکفایی تبدیل شده و امروز دشمنان نیز خود اذعان می کنند که تحریم ها و فشارهای کشورهای استکباری امریکا و اروپا تأثیر چندانی در اقتصاد کشور نداشته است.

وی، افزود: امروز دشمن وحدت بین مردم و مسئولان را نشانه گرفته و می خواهد با این ترفندها نخ نما شده تفرقه خللی در مسیر پیشرفت و ترقی میهن اسلامی بوجود آورند که قطعاً دراین توطئه نیز با رهنمودهای دیدبان امین انقلاب و نظام و بصیرت و دشمن شناسی ملت آگاه ایران ناکام خواهد ماند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی افزود: همچنانکه ملت ایران با حضور میلیونی و بی سابقه خود به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کردند که با وجود تحریمهای اقتصادی، ملت ایران با اقتدار صلایت در صحنه های مختلف انقلاب حضور دارند و ملاک و معیار و شاخص اصلی برای مردم ولایت بوده و در تبعیت از ولایت استوارتر از گذشته در صحنه حضور خواهند داشت و بااین حضور ملت ایران بصیرت و رشد انقلابی خود را به دنیا نشان دادند.

ارسلان فتحی پور اقتصاد مقاومتی و تدبیر لازم دراین خصوص را مهمترین راهکار برای گذر از تحریمها و فشارها ذکر کرد و افزود: با تیزبینی و بصیرت مردم و مسئولان توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود و با این وجود و تلاش جهادگران عرصه اقتصاد با تفکر بسیجی حربه تحریم کارآیی و کارآمدی خود را از دست داده است و ایران اسلامی امروز به یک کشور سربلند و قدرتمند در عرصه های مختلف هوافضا، نانو، سلول های بنیادین، انرژی هسته ای، صنایع دفاعی و فناوری های نوین تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: همه باید تلاش کنیم تا با ساز و کاری مناسب و با جلوگیری از خام فروشی نفت، مواد نفتی را با تبدیل به احسن در صنایع بالادستی و پایین دستی و تبدیل به مشتقات نفت کشور را به سمت تولید و بهره وری مناسب پیش ببریم و با توانمند سازی اقتصاد کشور بار دیگر در جبهه اقتصادی نیز توطئه دشمن را نقش برآب کنیم./س

 

برچسب ها: مقام ، معظم ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.