اذعان معاون نتانياهو:

محور مقاومت به رهبري ايران مي توانند سرنوشت خاورميانه و جهان را تغيير دهند

"دان مريدور" معاون و مشاور "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي اخيرا در مصاحبه اي كه با نشريه "المانيتور" انجام داده به قدرت "محور مقاومت" به رهبري جمهوري اسلامي ايران و همراهي دولت سوريه و جنبش حزب الله لبنان اذعان مي كند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المانيتور، المانيتور پيش از انجام مصاحبه در توصيف "دان مريدور" مي نويسد "دان مريدور در حالي در هفته هاي آينده مقام معاونت نخست وزيري را ترك خواهد نمود كه اطلاعات زيادي در زمينه مسائل امنيتي و انرژي اتمي را با خود به همراه دارد. وي در جهت ايجاد كارشكني در برنامه هسته اي ايران فعاليت هاي بسياري را انجام داده است. 

دان مريدور با اذعان به اقتدار "جمهوري اسلامي ايران" در پاسخ به پرسش خبرنگار "المانيتور" مي گويد "موضوع ايران نه تنها براي رژيم صهيونيستي و فلسطينيان كه براي تمامي دولتهايي كه با بيداري اسلامي مرتبط بوده اند از اهميت برخوردار است. حكومت هايي در منطقه سقوط كرده اند و اين روند ادامه دارد در اين ميان اين محور ايران بوده كه تقويت شده است. در صورتي كه ايران به همراه جنبش حزب الله لبنان و دولت سوريه قدرتمندتر شوند مي توانند جهان را بكلي دگرگون سازند و جهاني ديگر را بسازند. اين ظرفيت بالقوه وجود دارد كه با تقويت اين اتحاد "محور مقاومت" به محور مسلط و اصلي در جهان اسلام تبديل شود. اين موضوع نه تنها براي رژيم صهيونيستي بلكه براي آمريكا و دولتهاي عربي نيز حائز اهميت است. اين واقعيت دارد كه بسياري از رهبران شيخ نشين هاي حاشيه خليج فارس خواهان مقابله غرب با ايران هستند. آنان ايران را تهديدي عليه خود قلمداد مي كنند." 

وي با اذعان به نبردي سرنوشت ساز ميان ايران اسلامي با مستكبران و تعيين آينده جهان در اين نبرد مي افزايد "بنظر من، اين مبارزه اينده خاورميانه و قرن بيست و يكم را شكل خواهد داد. ما در حال مبارزه با ايران هستيم." 

مريدور با اذعان به بي تاثير بودن تحريم هاي ضد ايراني وضع شده مي نويسد "تحريم هاي وضع شده از سوي آمريكا عليه ايران افزايش يافته است اما ايران هنوز تغييري در برنامه هسته اي خود ايجاد نكرده است." 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار