فرماندار شهرستان ازنا:

قاچاق کالا عوارض متعددی دارد

فرماندار شهرستان ازنا گفت: قاچاق کالا به عنوان یک عارضه اقتصادی تبعات متعددی در بخش‎های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمود بوالحسنی ظهر امروز در جلسه کمیته قاچاق کالا در بروجرد گفت: مبارزه با قاچاق کالا می‎تواند سلامت اقتصادی جامعه را به همراه داشته باشد.

وی بیان داشت: نخستین ضرر و زیان در رابطه با قاچاق کالا متوجه درآمدهای دولت می‎شود و مبارزه مستمر با این پدیده شوم باید به صورت ویژه و مستمر در دستور کار اعضای کمیته قرار داشته باشد

رئیس کمیته مبارزه با قاچاق کلای شهرستان ازنا از پدیده قاچاق کالا به عنوان معضل بزرگ اقتصادی یاد کرد و افزود: این پدیده به عنوان یک عارضه بزرگ اقتصادی عوارض و تبعات متعدد در بخش‎های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... دارد که می‎تواند باعث بروز و ظهور مشاغل کاذب در جامعه و یا همچنین منجر به گرانی و یا کمیاب شدن برخی اقلام در بازار شود.

بوالحسنی در ادامه از تشکیل 67 پرونده تخلف قاچاق در سه ماهه گذشته در ازنا خبر داد و گفت: این پرونده‎ها شمال 65 پرونده تخلف بنزین، یک پرونده تخلف لوازم خانگی و یک پرونده سبوس است که ارزش تقریبی آنها به 352 میلیون ریال می‎رسد.

وی ضمن تشکر از توزیع گسترده برنج با نرخ دولتی در ازنا گفت: در ایام پایانی سال نیز 13 تن مرغ منجمد با نرخ مصوب در سطح بازار توزیع می‎شود.
برچسب ها: قاچاق ، کالا ، ازنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.