فیلمی که پس از 4 سال با 12 رقيب اکران شد/ امروز سینماداران برای اکران فیلم ها تصمیم می گیرند

کارگردان فیلم سینمایی " کریستال" گفت: فیلم سینمایی "کریستال" پس از چهار سال به همراه 12 فیلم سینمایی دیگران اکران شد.

محسن محسنی نسب کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:  فیلم سینمایی " کریستال" با داشتن 8 سالن سینمایی به صورت تک سئانس پنج روز است که در حال اکران می باشد.
وی ادامه داد: با توجه به این که فیلم های بسیاری این روزها در سینماها در حال اکران هستند این فیلم توانست فروشی 10 میلیون تومانی را پس از پنج روز بدست آورد.
این کارگردان افزود: هر فیلمسازی فیلم می سازد برای این که آن فیلم دید و در بهترین شرایط اکران شود اما متاسفانه این شرایط یک ایده آل برای هر کارگردانی است برای فیلمی پیش نمی‌آید.
محسنی نسب ادامه داد: در طول سال بیش از 100 فیلم سینمایی ساخته می شود که فقط چهل فیلم فرصت اکران پیدا می کنند و به صورتی مابقی آن ها با شکست در اکران روبرو می‌شوند.
وی که " کریستال" را چهار سال پیش ساخته بود گفت: کریستال چهار سال پیش ساخته شده است که مدتی درگیر کسب پروانه نمایش برای آن بودیم و  در نهایت پس از چهار سال در شرایطی که 12 فیلم سینمایی دیگر اکران شده اند، اکران شد.
محسنی نسب گفت: بهترین زمان اکران برای یک فیلم نوروز و تابستان است اما با توجه به تعداد سالن های سینمایی مان این فرصت برای تمامی فیلم ها فراهم نمی شود.
این کارگردان به حضور سوپر استارها در فیلم ها اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها فیلمی که دارای سوپر استار باشد در جذب مخاطب موفق است و اگر فیلمی همچون " کریستال" بدون سوپر استار باشد چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.
این کارگردان به بازخورد قابل توجه مخاطب طی روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: این چند روز شاهد استقبال بسیار خوب مخاطبان بوده ایم که اگر به همین صورت ادامه پیدا کند قطعاً در میان مخاطبان جایگاه خود را پیدا خواهد کرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار