احمدي‌نژاد در نامه‌اي به رهبر معظم انقلاب:

دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است

رئيس‌جمهور در نامه‌اي به رهبر معظم رهبري با تاكيد بر اينكه دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است، گفت: اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، متن كامل پيام محمود احمدي نژاد بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله‌العالي)

مقام معظم رهبري

با سلام و تحيت

عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه 91.11.28 به استحضار مي‌رساند كه اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود و اطمينان مي‌دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسير اعتلاي كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترين قدمي برخلاف مصالح كشور بر نخواهيم داشت .

دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدي‌نژاد
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
اکنون در این پایان کار ، بجای آنکه توجه و انرژی باقی مانده را به بازی های دیگران معطوف کنید باید زحمت مضاعفی متحمل شوید و آنهم اینکه مقدمات حرکت احیا را برای دولت بعدی
از حیث مطالعات و قوانین و سیاست گذاری های لازم فراهم کنید که نیاز به ازخود گذشتگی دارد وشما خوشبختانه دارید
آخرین اخبار