قم/

انتخابات سازمان نظام پزشکی

ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور چهارم اسفند امسال در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره این انتخابات در استان قم با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور و سالم انتخابات پیش‌بینی شده است اظهارداشت: هیئت نظارت بر انتخابات اسامی افراد تائید صلاحیت شده را در مهلت تعیین شده اعلام کرد که این افراد تا پایان روز سوم اسفند مهلت دارند تبلیغات انتخاباتی را خود در چارچوب ضوابط انتخابات نظام پزشکی انجام دهند.

محسن فرقانی با اشاره به تائید صلاحیت 75 نفر از داوطلبان در انتخابات نظام پزشکی استان گفت: داوطلبان تائید صلاحیت شده باید ضمن رعایت شرایط و ضوابط تبلیغات از هر نوع تبلیغات با استفاده از امکانات دولتی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان برای رفع ابهام در خصوص نحوه تبلیغات انتخاباتی می‌توانند با شماره 7706417 هیئت اجرایی انتخابات استان تماس بگیرند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی قم به نشانی webda.muq.ac.ir مراجعه کنند.

ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی چهارم اسفند از ساعت هشت تا 17 در محل دانشگاه علوم پزشکی قم واقع در خیابان شهید لواسانی(ساحلی) برگزار و در صورت استقبال شرکت کنندگان زمان برگزاری انتخابات تمدید می شود./س

برچسب ها: قم ، انتخابات ، نظام ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.