سمنان/

100 نفر از جوانان استان سمنان به جزایر سه گانه خلیج فارس سفر می كنند

معاون فرهنگی و جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان سمنان از سفر بیش از 100 نفر از جوانان این استان به جزایر سه گانه خلیج فارس داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'مصطفی مرادی'  گفت: این جوانان برای شركت در سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان به بندر عباس سفر می كنند.

وی افزود: در این اجلاس تعدادی از جوانان استان سمنان كه از طریق نهادهایی نظیر بنیاد نخبگان، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه كانون های فرهنگی و هنری مساجد، حوزه علمیه و ... انتخاب شده اند ، حضور می یابند.

وی گفت: اداره كل ورزش و جوانان استان به دستور استاندار وظیفه هماهنگی و پیگیری امور اجرایی این سفر را بر عهده دارد.

مرادی با اشاره به برگزاری همایش استانی و اجلاس ملی كه آذر ماه سالجاری در تهران برگزار شد گفت: از میان جوانانی كه در همایش استانی حضور داشتند برای شركت در دومین اجلاس ملی كه در تهران برگزار شد ثبت نام بعمل آمد و قریب 100 نفر از آنان به تهران اعزام شدند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: مقرر شده است شركت كنندگان در همایش تهران سفری به جزایر سه گانه داشته باشند كه این برنامه در راستای وعده رییس جمهوری و با حضور جوانانی كه با معرفی دستگاه های اجرایی در تهران شركت داشتند برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.