مربي با سابقه تنيس روي ميز کشورمان گفت: به نظر من بهتر بود اتفاقات اخير نمي‌افتاد و مسائل بدون درگيري حل مي‌شد.

رضا ميراسماعيلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: از آنجا که جلسه نهايي وبه نوعي سرنوشت ساز و از اهميت ويژه‌اي برخوردار بود بهتر مي‌شد که از پيشکسوتان قديمي‌تر و صاحب صلاحيت‌تري استفاده مي‌کردند چرا که دو رأي بسيار حساس داشتند.

وي افزود: من براي همت که در عرصه داوري قوي و قابل اعتماد است و فردي محجوب به شمار مي‌آيد احترام خاصي قائل هستم اما براي نوروزي که نماينده ايران در المپيک بوده و قهرمان برجسته‌اي نيز است بهتر مي‌شد که از پيشکسوتان با تجربه‌تر استفاده مي‌کردند.

ميرالماسي در پاسخ به اين سئوال که آيا اگر براي حضور در جلسه استيناف از وي دعوت مي‌کردند در جلسه حاضر مي‌شد يا خير، گفت: به طور حتم از من قوي‌تر در تنيس روي ميز بسيارند ولي اگر از من دعوت مي‌شد بدون شک مي‌رفتم، همانطور که در مقاطعي نيز از من دعوت کردند و در جلسات شرکت کردم.

وي از پيشکسوتان نام برد و اعلام کرد: براي مثال علي جعفري پيشکسوتي است که همه پيشکسوتان تنيس روي ميز وي را قبول دارند و فردي پذيرفته شده است، نجفي که فردي تحصيل کرده و قابل قبول است با توجه به اهميت اين جلسه بسيار بهتر بود که از اين اشخاص که تعدادشان کم هم نيست استفاده مي‌شد.

مربي باسابقه و محجوب تنيس روي ميز کشورمان در انتها تأکيد کرد: به اعتقاد من وقوع اين درگيريها و اين برنامه حاصلي جز سوء تفاهم ندارد و اين موضوع به نفع هيچ کس در پينگ پنگ نيست و فقط افراد وارد حاشيه مي‌شوند بهتر بود اين اتفاقات نمي‌افتاد و در خصوص افشين نوروزي هم با رأفت بيشتري تصميم گيري مي‌شد.

لازم به ذکر است، رضا ميرالماسي حدود سه سال به عنوان مربي و يک سال به عنوان سرپرست تيمهاي ملي نوجوانان و جوانان در مسابقات مختلف از جمله قهرماني آسيا و پروتورهاي مختلف بين‌المللي نقش اساسي در کسب مقامهاي خوب و منحصر به فرد از جمله پنجم و ششم در آسيا به خصوص برگزاري اردوهاي شبانه روزي در ايران داشته که در کنار ديگر عوامل فني و مديريتي آن زمان منجر به شکوفايي و ماندگاري نسل حاضر شده است./مح
برچسب ها: مربی ، تنیس ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار