سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان:

کاظمی تا پایان فصل در خدمت ذوب آهن است/ برنامه های فصل بعد هم از کاظمی می گیریم

شيران در خصوص وضعیت فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما اعضای هیئت مدیره دیروز با صدر محمدی مدیر عامل کارخانه ذوب آهن جلسه ای داشتیم.در این جلسه قرار شد تا پایان فصل در خدمت کاظمی باشیم.

شیران سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: صدر محمدی مدیر عامل کارخانه ذوب آهن شناخت خوبی از فوتبال دارد به خاطر همین از کاظمی حمایت کامل را می کند.

شیران در ادامه اظهار داشت: در جلسه اعضای هیئت مدیره با مدیر عامل کارخانه قرار بر این شد که علاوه بر حمایت کامل از کاظمی، برنامه های سال آینده و بازیکنان مدنظرش را کاظمی به ما اعلام کند.

وی درباره پیش بینی اش از ماندن در ذوب آهن در لیگ برتر کار سختی را پیش رو دارد. تیم ذوب آهن قدمت زیادی دارد و به طور حتم در لیگ برتر می مانیم.

وی در ادامه بیان داشت: اعضای هیئت مدیره ذوب آهن تصمیم گرفتند تا همه امکانات لازم را در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار دهند تا با انگیزه فراوان به مصاف حریفان در بازی های آینده بروند.

وی درباره وضعیت قرارداد بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن گفت: ما تا الان قراردادهای بازیکنان و کادر فنی را به موقع پرداخت کردیم و بدهکار نیستیم. بازیکنان سابق هم به خاطر شکایتی که از باشگاه ذوب آهن کردند قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت قراردادشان تصمیم بگیرند./اق
برچسب ها: ذوب آهن ، کاظمی ، شیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار