دبیركمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با قشرهای مختلف مردم آذربایجان، امیدهای دشمنان انقلاب اسلامی را در ایجاد تفرقه، اختلاف و شكاف در بین مردم و مسوولان به ناامیدی تبدیل كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،آصفری افزود: فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان دغدغه های اصلی مردم و نخبگان بود.

وی اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تسلط بر امور مختلف كشور و رصد عملكرد مدیران و مسوولان همواره مانند پدری دلسوز و مهربان همه را به آرامش، تلاش برای آبادانی ایران اسلامی و خدمات رسانی بیشتر به مردم دعوت می كنند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: ولایت مداری و اطاعت پذیری محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب افزایش اقتدار و عزت كشور و ملت است بنابراین باید همه در این زمینه بیش از پیش تلاش كنند.

آصفری خاطر نشان كرد: نقش راهگشای ولایت فقیه و روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهمیت این اصل مترقی را بییشتر به دنیا ثابت كرد و با اطاعت پذیری از رهبری كشور به بن بست نخواهد رسید.

وی تصریح كرد: تعامل، همدلی، همكاری و هماهنگی دولت و مجلس شورای اسلامی موجب آبادانی بیشتر كشور و بی اثر شدن تحریم ها و فشارهای دشمنان می شود.

دبیر كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: ایران اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن متحد است و ولایت فقیه محور تقویت اتحاد و انسجام است كه در 34 سال عمر با بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی این موضوع ثابت شده است./ب

برچسب ها: انقلاب ، رهبر ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.