5 روش برای از بین بردن پیغام usb device not recognized

گروه علمی باشگاه خبرنگاران هشتمین سری از پاسخ سوالات اورژانس IT را منتشر کرد.

به گزارش اورژانس آی تی باشگاه خبرنگاران ؛

کاربران گرامی لطفا برای تسهیل در پاسخگویی به شما ایمیل خود را در کادر مربوطه قرار دهید.

محمد: سلام نحوه ی ارتقای سرعت اینترنت دیال آپ در ویندوز 7 را توضیح دهید:

پاسخ اورژانسIT :سلام به شما!
شما می توانید با کلیک راست روی آیکون اینترنت در ویندوز7 و انتخاب properties،وارد تب General  شده و configure  را بزنید و در بخش maximum speed  مقدار را روی عدد921600 قرار دهید

احمد:سلام،نرم افزاری قوی برای فرمت فلش معرفی کنید:

پاسخ اورژانسIT: سلام به شما!
شما میتوانید از نرم افزار HDDLLF.4.25که یک نرم افزار قدرتمند در فرمت فلش مموری  و هارد های خارجی است استفاده کنید و 50% از حافظه ی فلش هایی که فرمت نمیشوند را از بین ببرید.

ناشناس: من همیشه با پیغام USB DIVICE NOT RECOGNIZED  مواجه میشوم:

پاسخ اورژانسIT:شما باید ازسلامت کول دیسک یا فلش مورد استفاده اتان آگاه باشید.درصورت سلامت آن این راه حل ها را به شما پیشنهاد میکنیم:
• شما میتوانید در روش اول کامپیوتر خود را خاموش (اگر لپ تاپ است پس از خاموش کردن باتری را هم درآورید) کرده و از دو شاخه ی کیس را از پریز خارج کنید و دوباره روشن کنید.(در لپ تبپ پس از انداختن باتری آن را روشن کنید) اگر بر طرف نشد :

• ممکن است علت این پیغام نرسیدن ولتاژمورد نیاز آن باشد،بنابراین فلش یا کول دیسک را خارج کنید و سپس کامپیوتر یا لپ تاپ را ریست کنید و پس از چند دقیقه دوباره امتحان کنید و اگر باز هم موفق نشدید:

• با فشار دادن دو دکمه ی win+r ،run  را اجرا کنید و در آن دستور Devmgmt.msc را قرار دهید و در Device Manager بر روی computer کلیک راست کنید و گزینه ی scan for hardware changes را فشار دهید.اگر باز مشکل شما برطرف نشد:

• دستور سه را در run  دوباره اجرا کنید و در قسمت Device Manager گزینه ی Universal serial bus cotrollers را باز کنید و در تب باز شده همه ی پیغام های Usb root hub properties  رو انتخاب کنید و پس از کلیک راست بر روی آن ها properties را بزنید و به سربرگ power management بروید.در این بخش تیک گزینه ی Allow the computer to turn off this device to save power را غیر فعال کنید. بعد از انجام این مراحل به در Device manager  ، computer  را بزنید و گزینه ی  scan for hardware changes را بزنید.اگر باز هم نشد:

• دستگاه را متصل به کامپیوتر نگه داری و کامپیوتر(لپ تاپ) را ریست کنید و با زدن دکمه ی f8  هنگام بالا آمدن، safe mode  را انتخاب کنید.و مراحل پیشین را آنجا انجام دهید.اگر هیچ جوابی نگرفتید ممکن است فلش مموری یا کول دیسک و یا پورت usb  شما خراب باشد.

اردلان:چگونه وینوز 8 را فعال کنم؟

پاسخ اورژانسIT:به شما پیشنهاد میشود که اگر از کاربران مایکروسافت هستید حتما گزینه ی update  را در نسخه های ویندوز غیر فعال کنید چون در صورتی که شما کرک جدیدی را نصب کنید پس از مدتی غیر فعال خواهد شد.برای راهنمایی بیشتر سوال خود را فقط در این زمینه، به ایمیل pourya_sfip@yahoo.com ارسال نمایید.

نینا:سلام
من نمیتوانم پس از ذخیره کردن صفحه ی اینترنت آن را کامل و درست ببینم.

پاسخ اورژانسIT:سلام به شما!
اگر از مرورگر های fire fox   یا google chrome استفاده میکنید با زدن دکمه های ctrl+s میتوانید آن را بطور درست و کامل ذخیره و بعدا استفاده کنید.اما اگر از internet explorer    استفاده میکنید،این خاصیت این مرورگر است و صفحات پس از ذخیره سازی خوانا نیست.به شما پیشنهاد میشود اگر محتوا را کامل نیاز دارید از دستور ساده ی prt scr  استفاده کنید.
برای این کار با زدن دکمه یprint screen  درواقع شما از صفحه عکس میگیرید و برای مشاهدی خروجی؛ آن را در paint ، ctrl+v کنید.

آیدا:با سلام ، پس از روشن کردن در کامپیوتر من پیغام power saving mode ظاهر میشود.آیا به قطعه ربط دارد؟چون من قطعات را تمیز کردم و بعد این پیغام را دیدم.

پاسخ اورژانسIT:سلام به شما!
شما مراحل راه اندازی را میبینید؟(هنگام بالا آمدن ویندوز در صفحه ی سیاه نوشته هایی می آیند)
آیا کامپیوتر شما بوق health (بوق اولیه ی راه اندازی کیس) را میزند؟
اگر هیچ تصویری ندارید این مشکل سخت افزاری است.
پیغام power saving mode احتمالا مربوط به کارت گرافیک شماست.کارت گرافیک را از زبانه ی مربوطه اش خارج کنید و دوباره با دقت جا بیندازید.در صورت حل نشدن موضوع برای راهنمایی بیشتر فقط در این زمینه، میتوانید سوال خود را به pourya_sfip@yahoo.com ارسال کنید.
محمد حسین عباس زاده:چطور میتوانم با net scream  سرعت دیال آپ را افزایش بدهم؟

پاسخ اورژانسIT:سلام به شما!
باید به شما بگوییم که تنظیمات مربوط به افزایش سرعت در دیال آپ را (که در این سری هم اشاره کردیم)را انجام دهید و و در صورتی که با انجام این تنظیمات کار شما انجام نشد،نرم افزار مشکل دارد.توجه داشته باشید نرم افزار های افزایش سرعت دیال آپ زیاد جوابگو نیستند و تاثیر زیادی بر افزایش سرعت دیال آپ ندارند.برای راهنمایی بیشتر در این زمینه به pourya_sfip@yahoo.com ایمیل بزنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
Usb گوشی ب کامپیوتر متصل نمیشه همون پیام ک عکسشو گذاشتین میاد ، چیکارش کنم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وقتی دسته های بازی و وصل میکنم به کامپیوتر code 43 میده و مینویسه usb not reconized اگه میشه کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۸:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
باسلام.دستگاه سینماخانواده ام. مارک سونی هستش.هیچ فلش یا مموری رو نمیخونه.پیغام no disk USB .میده .گوشی هم وصل میکنم نمیگیره ولی اجازه شارژ شدن رو میدم شارژ میکنه??مشکل از کجاس? ممنون
United States of America
حسن اشبک
۰۱:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
با درود . با وجودی که درگاه های usb سالم هستند ؛ وقتی فلش مموری هشت گیگا را که حدود هفت گیگ موسیقی دارد به کامپیوتر وصل می کنم ؛ آن را نمی شناسد و زمانی که Open را می زنم می نویسد : لطفا دیسک را در درایو بگذارید . ضمنا با ESET هم اسکن کرده ام ویروسی ندارد. با سپاس فراوان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
سلام. خسته نباشید . من یک دسته بازی Generic usb Joystick دارم . جدیدا وقتی اینو به سیستم وصل میکنم ارور usb not recognised میده . راه حل های سایتای دیگه هم انچام دادم ولی اونا مال فلش بود و به درد نخوره ... یکی راهنماییم کنه .. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
سلام من یک فلش دارم مدتی قبل از فلش خود به راحتی انتقال میدادم تا اینکه مدتی هر چه قدر می خواهم فایل بزنم اخطار می دهد
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۵۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
با سلام
من ویندوز 8 دارم
وقتی usb را از آن جدا میکنم کامپیوتر هنگ میکند
و مجبورم ریستارت کنم.
راهنمایی کنید ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
taha
۰۱:۳۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
یک فلش 8گیک ترانست دارم ولی ولی سیستم ام ویندوز سون هست نمیشناسه لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
سلام بنده وقتی گوشی موبایل یا اینکه فلش یا هر چیز جدید به یو اس بی لب تابم متصل میکنم خیلی طول میکشه تا درایور آن خوانده شود و بالا بیاید لطفا برای رفع مشکل راهنمایی کنید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
سلام من فلش مموری رو وصل میکنم اما هیج درایو مربوطی به فلش مموریم نمایش داده نمیشه میشه کمکم کنید از کجا درایو فلش رو فعال کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
سلام . ببخشید من یه مشکلی دارم اونم اینه که وقتی کامپیوتر رو روشن می کنم صفحه نمایش روشن نمیشه . اما بعد از ریست کردن روشن میشه .
یعنی وقتی کامپیوتر رو روشن میکنم بوق اولش زده میشه حتی چراغ صفحه نمایش هم روشن میشه اما صفحه نمیاد تا وقتی که ریستش کنم. میشه یه راه حلی بهم پیشنهاد بدید. ممنون میشم.
راستش یه خورده نگرانم چون هر وقت که بخوایم کامپیوتر رو روشن کنیم باید همون اول ریستش هم بکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
وقتی فلش ممورری را به درگاه usb کامپیوتر منصل میکنم فلش مموری شناخته نمیشود,علت چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۴۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام وقتی نرم افزار موزیلا رو باز میکنم ی پیغامnot recognized میده مشکلش چیه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
با سلام، از وقتی لپ تاپ اچ پی probook 450G1 رو خریدم هنوز نتونستم از پورتهای USB 3 اون که از برتری هاش نسبت به انتخابهای دیگه بود استفاده کنم.
این سیستم دو پورت USB 2 و دو پورت USB 3 داره که وقتی فلش USB 3 رو به پورت USB 2 وصل می کنم میخونه (اما با سرعت کم ، سرعت معمولی USB 2 ) اما وقتی به پورت USB 3 وصلش می کنم خیلی وقتا که اصلا فلش خونده نمیشه ، گاهی هم که خونده میشه سرعت انتقال دیتاش مثل همون USB 2 هست.
لطفا کمکم کنید بتونم از این USB 3 استفاده کنم ، خیلی داره اذیتم میکنه.
ضمنا تو device manager هم رفتم دیدم که تو قسمت other devices، یه علامت زرد کنار Universal Serial Bus controller هست که نمیتونم رفعش کنم، دلیل این علامت زرد چیه؟

لازمه بگم که تو تب Universal Serial Bus controller وارد ریز بخشاش شدم و در لیست باز شده برای تمامی USB Root Hub ها کارهای زیر را انجام دادم :
بر روی آنها کلیک راست کردم و Properties رو انتخاب کردم.
در پنجره باز شده به بخش Power Management رفتم و در اونجا تیک گزینه ی Allow the computer to turn off this device to save power رو برداشتم اما باز هم این مشکل رو دارم، چیکار کنم که بتونم از این پورت استفاده کنم؟!! چرا این پورت فلش USB 3 رو نمیخونه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۰۸:۴۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
سلام
سیدی اسکنر رونصب کردم آیکنش هست ولی اسکن نمیکنه، و در device manager هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۴۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سلام ممنون از راهنمایی های خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
خیلی ممنون
کار من را افتاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
سلام
من وقتی فلش مموریم را به کامپیوتر وصل میکنم سیستم پیغام فورمت کردنش را میدهد اما وقتی میخواهم فورمتش بکنم فرمت نمیشه از HDD Low Level Format هم استفاده کردم اما کاری نکرد لطفا راهنماییم کنید تا درستش کنم
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۲:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۲
سلام
من وقتی فلش یا ابزار دیگه ای رو از طریق USB به لپتاپم وصل میکنم درقسمت Devices and Printers دیده میشه اما نه در بخش Devices هست و نه در بخش Printers . یک تب تازه براش باز میشه و هرچه سعی میکنم که سیسمت بشناستش ناکامم می مونم.
لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
Helena
۲۳:۲۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
مرسی از لطفتون
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۴:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
سلام.همه کارهایی که گفتین رو (راجب به usb device not recognized) انجام دادم اما برای من که جواب نداد یه روش دارم که میتونین از این آدرس ببینیدش: http://news-software.blogsky.com/6
Iran (Islamic Republic of)
محمدلو
۰۱:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
سلام من adslلم را دادم بیرون تنظیم کردند اما میخواهم پسورد ان را عوض کنم نمیشود Adminو پسورد وارد میکنم وارد نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
رسول از بابلسر
۱۵:۳۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
سلام.مدتیه ویندوز سون رو عوض کردم.در قسمتی که برای بازگشایی ویندوز یعنی همان log on که برای ورود باید پسوورد رو وارد کنیم با آیکون بزرگ مواجه میشم .ایا تنظیماتی هست که بتونم سایز ایکون یا همون تصویر رو کوچک کنم؟قبل ان اینطوری نبود
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۹:۱۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
باعرض سلام.واسه فلش هایی که اصلا شناخته نمی شند راهی وجود داره که درست بشند؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۹:۱۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
باعرض سلام.واسه فلش هایی که اصلا شناخته نمی شند راهی وجود داره که درست بشند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
dvdرایترت خراب شده این مشکل درست بشو نیست احتمالآ دیسک خش دار زیادی بل هاش اجرا کردی بهتره با این گرونی کمی دست نگه داری
Iran (Islamic Republic of)
علی از زاهدان
۱۷:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
اصلاحی .
با سلام و عرض خسته نباشید سوالی داشتم DVD رایترم DVD را نمیتواند اجرا کند و فقط CD ها قابل اجرا هستند مشکل از کجاست در ضمن DVD رایترم مدلش ساتا هست . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی از زاهدان
۱۷:۰۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
سلام ضمن عرض خسته نباشید سوالی داشتم DVD رایترم DVD ها رو نمیتونه اجرا کنه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۲۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
آیا می توان پیرینتر hp 1320 را بر روی ویندوز 8 نصب کرد؟ چگونه؟
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۱۸:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
سلام
بعضی مواقع لپ تاپ من کلا هنگ میکند و دکمه و ماوس کار نمیکند، بهترین راهکار در این مواقع چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
سلام ببخشد من با notepad زبان برنامه نویسی وی(HTML)می نویسم اما نمی دونم وقتی فارسی تایپ می کنم شکل های علامت سوال نشان می دهد باید چه کار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۶:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
دوست عزيز موقع ذخيره كردن بايد از قسمت encoding گزينه UTF-8 رو انتخاب كنيد بعد فايلتو ذخيره كني
-
به روز
۱۱:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
نحوه استفاده از نرم افزارNOD32view6_00_2 را توضیح دهید
Iran (Islamic Republic of)
احمدپرتانی
۰۶:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
وقتی روی فلش مموری فایلی را کپی می کنم بعد از جدا کردن آن آن فایل در فلشم وجود ندارد یا فقد اسمش هست! علت چیست؟