انهدام باند جاعلان کارت پايان خدمت

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان کردستان از انهدام باند جاعلان کارت پايان خدمت وکشف سه فقره جعل خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس،سرهنگ احمدي تبار در تشريح اين خبربيان داشت : در پي اطلاع از اينکه دونفر به هويت هاي معلوم داراي کارت پايان خدمت جعلي بوده و از طريق کارت هاي مذکور گذرنامه دريافت کرده اند مراتب در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت . 
وي افزود : با انجام استعلام لازم از نظام وظيفه و اداره گذرنامه مراتب به مرجع قضايي گزارش و دستور احضار نامبرده گان صادر شد. 
سرهنگ احمدي تبار با اشاره به احضار متهمان ، عنوان داشت : در بازجويي بعمل آمد متهم رديف اول به دريافت کارت مذکور در قبال پرداخت مبلغ 35 ميليون ريال از شخصي به هويت ارسطو اعتراف و در ادامه ديگر متهم به دريافت کارت پايان خدمت از متهم رديف اول به مبلغ 84 ميليون ريال اعتراف کرد . 
رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به احضار متهم سوم با توجه به اعترافات متهمان دستگير شده اذعان داشت : در خلال انجام تحقيقات و پس از استعلام مشخص شد شخص جاعل خودنيز داراي کارت پايان خدمت جعلي مي باشد.
احمدي تبار افزود : در تحقيق بعمل آمد متهم رديف سوم اظهار داشت در قبال پرداخت 35 ميليون ريال کارت خود را از شخصي به هويت فاتح دريافت نموده است .
وي خاطر نشان کرد : در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد فاتح به اتهام جعل در زندان به سر مي برد که با دستور قضايي جهت انجام تحقيقات از زندان تحويل و در تحقيقات صورت گرفته به بزه انتسابي معترف و با صدور قرار مناسب مجدد روانه زندان شد./ف
برچسب ها: انهدام ، باند ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار