با انتشار پيامي؛

اتحادیه تشکل‌های دانشگاه آزاد درگذشت آيت‌الله خوشوقت را تسليت گفت

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار پيامي درگذشت عالم و عارف وارسته حضرت آیت‌الله خوشوقت را تسليت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ متن پیام تسلیت اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت عالم و عارف وارسته و ربانی حضرت آیت‌الله خوشوقت به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت و فقدان آیت الله خوشوقت که از علمای نهضت اسلامی بودند موجب تاثر و تالم شدید اعضای این اتحادیه شد.

ایشان دروس خارج فقه و اصول را نزد حضرات آیات عظام سید حسین بروجردی و امام خمینی(ره) سپری کردند و حکمت و فلسفه و تفسیر را نزد علامه طباطبایی آموختند.

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این اندوه بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و ملت بزرگ ایران و بیت شریف ایشان تسلیت عرض مي‌نماید.

این عالم عالیقدر از جمله یاران مخلص و واقعی امام راحل و رهبری عزیز بودند که در سراسر عمر با برکت خویش منشاء برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی، بالاخص در حوزه‌های مختلف فرهنگ اسلامی خدمات کم نظیری را انجام دادند. دفاع صریح و غیرتمندانه ایشان از انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، و نیز حضور مکرر ایشان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، زبانزد خاص و عام است.

فقدان این روحانی جلیل‌الشان ضایعه بزرگی برای حوزه‌های علمیه و انقلاب است و خدمات ایشان در عرصه‌های مختلف علمی و معنوی، هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

برای روح پاک آن فقید سعید درود می‌فرستیم و علو درجات این عالم وارسته را از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم .

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار