نمازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سياسيون با حرف‌هاي تبليغاتي فضاي جامعه را ملتهب نکنند

يك كارشناس سياسي گفت:مطرح كردن نظرات برخي سياسيون در آستانه انتخابات مشكلي ايجاد نمي‌كند، اما نبايد اين صحبت‌هاي تبليغاتي به گونه‌اي باشد كه احساسات مردم را تحت تأثير قرار داده و قدرت تصميم‌گيري درست را از آن‌ها سلب كند.


"محمد نمازي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره راهكارهاي پيشگيري از جرائم انتخاباتي اظهار داشت: در گام نخست دستگاه‌هاي نظارتي، شوراي نگهبان و سازمان بازرسي كشور مي‌بايست جهت هماهنگي و پرهيز از هرگونه اخلال، منويات رهبري را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

وي با اشاره به اهميت قانون‌گرائي در انتخابات گفت: مردم با بصيرت با حضور پرشور در صحنه مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طريق نهادهاي امنيتي مشكل را حل و فصل كنند.

نمازي ادامه داد: مطرح كردن نظرات برخي سياسيون در آستانه انتخابات مشكلي ايجاد نمي‌كند، اما نبايد اين صحبت‌هاي تبليغاتي به گونه‌اي باشد كه احساسات مردم را تحت تأثير قرار داده و قدرت تصميم‌گيري درست را از آن‌ها سلب كند.

اين كارشناس سياسي با اشاره به تأثيرگذاري رسانه‌ها بر افكارعمومي در انتخابات گفت:رسانه ها و مطبوعات نبايد با تقويت گروه يا حزب خاصي و خاطي نشان دادن رقيب او در جامعه التهاب آفريني و دستگاههاي نظارتي را دچار مشكل سازند بلكه كانديداها در تبليغات مي بايست به صورت شفاف صحبت كنند و مشكلات درون گروهي را در بين مردم رواج ندهند.

 وي در پايان با بيان‌اينكه رسانه‌هاي غربي در هر دوره‌اي با طرح استراتژي گوناگون سعي در دلسرد نمودن و پائين آوردن سطح مشاركت مردم ميكنند اظهار داشت: به طور طبيعي يکي از وظايف اصلي رسانه در نظام اسلامي، فراهم کردن شرايط حضور آگاهانه مردم براي ايفاي اين مسئوليت مهم است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نمازی ، انتخابات ، جرائم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار