پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله خوشوقت؛

درگذشت آن عالم عامل ربانی مصیبتی اندوه‌بار و ثلمه‌ای بزرگ برای شاگردان آن عارف‌بالله است

رهبر معظم انقلاب اسلامي طي پيامي، ارتحال عالم رباني و معلم اخلاق، آيت‌الله خوشوقت را تسليت گفتند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه‌ اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري ، در پی ارتحال آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیز الله خوشوقت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم عامل ربانی و سالک الی‌الله را مصیبتی اندوه‌بار برای آشنایانِ رتبه‌ی معنوی آن بزرگوار و ثلمه‌ای بزرگ برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض آن عارف‌بالله خواندند و این مصیبت را به خانواده مکرّم و فرزندان محترم و وابستگان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:

با تأسف و اندوه فراوان خبر رحلت عالم ربانی، سالک الی‌الله و عارف‌بالله مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیزالله خوشوقت رضوان‌الله علیه را دریافت کردم. عمری با برکت، سرشار از معنویت و تهذیب، و گامهای پیوسته در سلوک الی‌الله، همراه با مجاهدتی کم‌نظیر در تربیت نفوس مستعد و دلهای مشتاق، خلاصه‌ای از زندگینامه‌ی این روحانی مهذّب و این معلّم اخلاق و معرفت است.

 بی‌شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای آشنایانِ رتبه‌ی معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوه‌بار و برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض او ثلمه‌ای بزرگ است. اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به خانواده‌ی مکرّم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ی ارادتمندان ایشان معروض می‌دارم و علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء الله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای
2/ اسفند ماه/ سال 91
برچسب ها: رهبری ، خوشوقت ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار