در تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی مطرح شد

از لزوم رعايت قانون در ورود خودروهاي لوكس تا تسريع در پرداخت وام 5 ميليوني ازدواج

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران جواد جهانگیرزاده عضو هيئت رئيسه مجلس در نشست امروز چهارشنبه(۲ اسفند) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

عاشوری نماینده فومن به وزیر امور خارجه در خصوص تذکر به دولت پاکستان در خصوص جلوگیری از کشتار دسته جمعی شیعیان و به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در پرداخت سرانه دانش‌آموزی و حل مشکلات مدرسه شبانه‌روزی استان گیلان تذکر داد.

فاطمه آلیا نماینده تهران به وزیر کشور در خصوص اصلاح معابر عمومی به منظور عبور سالمندان و معلولان، به رئیس جمهور پیرامون صدور دستور ایجاد اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در منطقه ۱۷ تهران و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در استخدام معلولان پذیرفته شده در آزمون استخدامی تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به رئیس جمهور در خصوص تسریع در پرداخت حقوق و مزایای معوقه کارکنان تا پایان سال جاری تذکر داد.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر آموزش و پرورش پیرامون نظارت بر عملکرد مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در حل مشکلات اعضای تعاونی مسکن وزارت جهاد کشاورزی و به وزیر نیرو پیرامون تسریع در رسیدگی به مطالبات اعضای تعاونی مسکن برق منطقه تهران تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری و تخریب اداره کل پست استان لرستان تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در اجرای طرح جنگل‌های در دست کاشت تذکر داد.

سرقلعه نماینده لردگان به وزیر نیرو در خصوص تسریع در پرداخت هزینه‌های آبرسانی سیار به روستاها تذکر داد.

رحمانی نماینده تاکستان به وزرای کشور، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اطلاعات و ورزش و امور جوانان در خصوص رعایت عدالت در ارتقای تقسیمات کشوری در استان قزوین تذکر داد.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش پروازهای ارومیه به تهران تذکر دادند.

جباری، ‌آرامی و ‌عاشوری نمایندگان بندر لنگه، بندرعباس و قشم به وزیر نیرو در خصوص تسریع در برق‌رسانی به روستاهای استان هرمزگان تذکر دادند.

دهقانی، رحمانی، علوی، حسینی، ‌حسن‌نژاد، سعیدی، ‌حسینی صدر، پزشکیان، شیری، علی‌آبادی، بهمنی، باقری، خان محمدی خرمی، مددی، موسوی لارگانی، کریمیان و بیاتیان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص نظارت جدی و قانونی بر عملکرد مدیریت دانشگاه‌ آزاد اسلامی تذکر دادند.

ندیمی و سبحانی‌نیا نمایندگان لاهیجان و نیشابور به وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی در خصوص جلوگیری از ایجاد انحصار توسط بنگاه‌های اقتصادی دولت و تسریع در ایجاد زیربناهای اقتصادی در مناطق توسعه نیافته و به وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون تسریع در اعطای تسهیلات مالی به منظور تقویت تعاونی‌ها تذکر دادند.

عالی نماینده زابل به وزیر نیرو در خصوص تأخیر در افتتاح پروژه آبرسانی به سدهای سیستان تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم رعایت قانون در ورود خودروهای لوکس به کشور و دقت در تخصیص منابع ارزی تذکرد داد.

عبدی نماینده خرم‌آباد به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ایجاد نارضایتی در نحوه مدیریت آموزش و پرورش لرستان و عدم پرداخت معوقات فرهنگیان تذکر داد.

حسینی و علی‌پور نمایندگان قائم‌شهر خواستار توضیح وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم کنترل قیمت خودرو و افزایش بی‌رویه و خارج از اصول خودرو شدند.

عالی نماینده زابل به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تأمین خوار و بار دانش‌آموزان مجتمع شبانه‌روزی منطقه سیستان، به رئیس جمهور در خصوص تعطیلی عمرانی در سطح استان سیستان و بلوچستان و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص عدم نظارت بر امور خوابگاهی دانشجویی تذکر داد.

حسینی و علیپور نمایندگان قائم‌شهر، سوادکوه و سیمرغ به وزیر نیرو در خصوص نابسامانی وضع آبفای روستایی و عدم اجرای طرح آبرسانی به روستاهای اطراف سد البرز و شورکانی جویبار و به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی منطقه سردسیر آلاژ شهرستان سوادکوه تذکر داد.

امیر خجسته نماینده همدان به رئیس جمهور در خصوص تسریع در معرفی وزیر بهداشت

کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص پیگیری مشکلات صنعت قطعه‌سازی در خراسان رضوی برای حفظ فرصت‌های شغلی ایجاد شده و به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در پرداخت وام ۵ میلیون تومانی ازدواج تذکر داد.

امامی، ‌طاهری، نوروزی و عباسی نمایندگان گرگان، علی‌آباد کتول و گنبد کاووس به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون نارضایتی زنبورداران استان گلستان در خصوص کمبود و گرانی برخی داروهای وارداتی تذکر دادند.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر راه و شهرسازی در خصوص حل مشکل به وجود آمده در مسکن در شهرستان لنگرود تذکر داد.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم تکمیل پروژه روگذر راه‌آهن خرمشهر تذکر داد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار