یاسوج/

تصمیم های ویژه ای برای تنظیم بازار كهگیلویه و بویراحمد گرفته شد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد گفت: تدابیر و تصمیم های ویژه ای برای تنظیم بازار در هفته های پایانی سال 1391 گرفته شد.

'سید حسن هادیان' در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این تصمیم ها برای پیشگیری از هرگونه كمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت كالاها در آستانه سال نو گرفته شده است.
وی این برنامه ها را شامل نظارت شدیدتر، بیشتر و سخت گیرانه تر، توزیع كالاهای اساسی و نمایشگاه های بهاره عنوان كرد.
هادیان بیان كرد: بازرسی های مشترك با بازرسان اصناف در زمینه كالاهای پر مصرف، استقرار همیشگی بازرسان در كشتارگاه های طیور ، بازرسی های گروهی با شعبه های تعزیرات حكومتی و بازرسی مستمر از مراكز منتخب عرضه كالاهای تنظیم بازار و مراكز عمده توزیع ، از دیگر اقدامات ویژه در این ایام است.
وی اظهار كرد: طرح تشدید نظارت بر بازار به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در هفته های پایانی سال جاری و روزهای آغاز سال نو به اجرا گذاشته می شود.
هادیان عنوان كرد: به این منظور تعداد بازرسان، تعداد گشت ها و بازرسی ها بیشتر و با تخلفات، برخورد قاطع خواهد شد.
وی گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف و برخورد قانونی با متخلفان از جمله اقدامات كنترلی و نظارتی است كه برای حمایت از حقوق مصرف كنندگان در این مدت بیشتر می شود.
به گفته وی گرانفروشی، كم فروشی، صادر نكردن فاكتور و درج نشدن قیمت از جمله تخلف هایی است كه در صورت كشف از سوی بازرسان و گزارش های مردمی به سرعت و قاطعانه برخورد می شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد تاكید كرد: افزایش فعالیت ستاد خبری 124، پایگاههای ثابت بازرسی در شهر، رسیدگی فوری به گزارش های مردمی و نیز رصد مستمر قیمت كالاهای اساسی از دیگر اقداماتی است كه با جدیت دنبال می شود./س
برچسب ها: تنظیم ، بازار ، آستانه ، سال ، نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.