مشهد/کوهسنگي‌؛

فرصت بی بدیل سياحت پس از زيارت

مديريت و پرسنل بوستان بزرگ کوهسنگي با بکارگيري تمام توان اجرايي و تخصصي خود مراحل آماده سازي جهت استقبال از بهار 92 را پشت سر مي‌گذارد.



شهردار منطقه8 در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: با توجه به اهميت استراتژيک بوستان کوهسنگي و جاذبه‌هاي سياحتي و تفريحي اين بوستان پس از حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان قطب گردشگري پايتخت معنوي ايران شناخته مي‌شود.

علي‌رضا خادم‌پير افزود: مديريت و پرسنل بوستان کوهسنگي با تدوين برنامه کاري و اجرايي تمامي تلاش خود را جهت انجام مراحل آماده؛ زيباسازي بوستان و ايمن سازي محوطه و امکانات رفاهي و تفريحي اين مجتمع عظيم بسيج نموده‌اند.

وي ادامه داد: هدف مديريت بوستان فرهنگي و تفريحي کوهسنگي ارتقاي سطح رضايت‌مندي شهروندان و مسافرين نوروزي مي‌باشد.

شهردار منطقه 8 بيان كرد: نظافت استخر بزرگ؛ درختکاری، کاشت گل‌های فصلی اطراف استخر و جلوی تالار و ورودی‌، توسعه فضای سبز‌، رنگ‌آمیزی جداول، نورپردازی و افزایش روشنایی معابر سطح پارک، نظافت داخلي پارک، جمع‌آوری زباله‌ها و شستشوی درختان قدیمی‌؛ افزایش امکانات رفاهی در سطح پارک‌ از مهم‌ترین برنامه‌های مديريت کوهسنگي برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی است.

وي اظهار داشت: مجتمع فرهنگي و تفريحي کوهسنگي با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد از نظر داشتن مزار شهداي گمنام؛ تالار پذيرايي غرفه‌هاي فروش سوغات و مواد غذايي، فرهنگ‌سراي کودک و آينده، زمين‌هاي ورزشي شطرنج و اسکيت، مسيرهاي ويژه دوچرخه سواري و کالسکه‌راني، پلکان و آب‌نماي کوه، صنایع دستی و علاوه بر آن با داشتن هفت پارک تفریحی موضوعي از جمله مناطق زیبا و جذاب و دیدنی به‌شمار مي‌آيد./س


برچسب ها: بوستان ، بزرگ ، کوهسنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.