سردار رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

محدودیت‌های ترافیکی در طول مراسم تشییع پیکر حضرت آیت‌الله خوشوقت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیتهای ترافیک در روز شنبه در طی برگزاری مراسم تشییع پیکر مرحوم حضرت آیت‌الله خوشوقت خبر داد.

سردار رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از ساعت 7 صبح شنبه در محدوده میدان انقلاب محدودیت‌های ترافیکی لحاظ می شود که طی آن از محدوده خيابان قدس تا خيابان ولی عصر(عج) به تناسب جمعیت محدودیت‌ها اعمال و تا اقامه نماز به امامت رهبر معظم انقلاب محدودیت برقرار است.

وی در ادامه افزود: مراسم تشییع جنازه در طول خیابان طالقانی تا خيابان قدس است و در محدوده ابتدای خیابان طالقانی تا تقاطع ولیعصر(عج) نیز محدودیت اعمال که در نقاطی که ذکر شد از ورود و تردد و توقف وسایل نقلیه ممانعت به عمل می آوریم در ضمن محدودیت هادر ادامه به خیابان های 12 فروردین و 16 آذر هم می رسد.

سردار رحیمی اظهار داشت: مسیرهای جایگزین بلوار کشاورز در جنوب خیابان جمهوری است و شهروندان در طول مراسم می توانند از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه بیان کرد: در پایان با توجه به خاکسپاری پیکر مرحوم حضرت ایت الله خوشوقت در حرم شاه عبدالعظیم حسنی محدودیتهای ترافیکی نیز در منطقه 20 اعمال می شود که طی آن، از ساعت 9 صبح تا پایان مراسم خاکسپاری، تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در خیابان های اطراف حرم ممنوع است./ز

برچسب ها: رحیمی ، محدودیت ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار