شهرکرد /

تنظیم بازار شب عید مردم استان چهارمحال و بختیاری

تمهیدات لازم برای تنظیم بازار شب عید مردم استان چهارمحال و بختیاری اندیشیده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان اقدامات انجام شده در موضوع تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری و كاهش فشار ناشی از گرانی ها گفت: تلاش دولت و مسئولان، آرامش بازار و كنترل آن به منظور افزایش رفاه مردم است.

وی، با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نشست اخیر استانداران سراسر كشور افزود: بخش زیادی از وقت این نشست به ارائه راهكارها و اقدامات استانداران در تنظیم بازار سپری شد.

عنابستانی تصریح كرد: گرانی غیر طبیعی كالا و خدمات، به تولیدكننده و مصرف كننده آسیب می رساند و لازم است در این زمینه، مردم و صاحبان اصناف، بازار را كنترل و نظارت كنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان اقدامات دستگاه های مسئول در تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد بازرسان رسمی استان چهارمحال و بختیاری، از 45 نفر به 75 نفر افزایش یافت، اكیپ های بازرسی همراه با قضات اداره تعزیرات حكومتی بر روند عرضه و فورش كالا و خدمات نظارت می كنند و ساختار سازمانی بازرسان افتخاری استان چهارمحال و بختیاری نیز در راستای پویایی آن، بازنگری شده است.

وی خاطر نشان کرد: 10 نفر نیز به عنوان بازرس ویژه استاندار، بر روند عرضه و فروش كالا و خدمات و نظارت بر كار بازرسان رسمی و افتخاری فعالیت می كنند و در مجموع، 535 نفر در بخش نظارت و بازرسی بازار استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

عنابستانی، با بیان برنامه های پیش بینی شده برای عرضه كالاهای مورد نیاز مردم در آستانه فرا رسیدن سال جدید افزود: 10 نمایشگاه عرضه مستقیم كالا از 15 تا 25 اسفند ماه جاری در هفت مركز شهرستان و سه شهر بزرگ استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، كاهش التهاب بازار، آسان سازی عرضه كالاهای مورد نیاز به مردم، حذف واسطه ها و كاهش قیمت كالای عرضه شده را از اهداف راه اندازی این نمایشگاه ها عنوان كرد.

وی تصریح كرد: كالای مورد نیاز مردم، به اندازه كافی تهیه شده است و در این زمنیه نگرانی وجود ندارد و این كالاها در دسترس مردم قرار می گیرد.

عنابستانی گفت: مردم نیز باید مسئولان و بازرسان را برای نظارت بر بازار استان چهارمحال و بختیاری كمك كنند./س

برچسب ها: تنظیم ، بازار ، شب ، عید ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.