خشم مسلمانان از ساخت فیلم موهن درباره حضرت عیسی (ع) +عکس

تبليغات اين فيلم در برنامه طنز زنده ستردی نايت لايو شبكه ان بی اس آمريكا پخش شده و احساسات ميليون ‌ها مسلمان و مسيحی سراسر جهان را خدشه ‌دار كرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، همین چند وقت پیش بود که در يك فيلم آمريكايی پيامبران الهی مورد اهانت واقع شدند و  فيلم «بی ‌گناهی مسلمانان»، ساحت مقدس حضرت رسول(ص) را هدف قرار داد و با اعتراض ‌های گسترده‌ در سراسر جهان روبرو شد.

اکنون نیز پخش تبليغات فيلم موهن و آمريكايی «مسيح مصلوب‌ نشده» که در آن به ساحت مقدس حضرت عيسی(ع) توهین و اين پيامبر الهی سلاح به دست در جنگی خشن و خونبار نشان داده می ‌شود، اعتراضات جمعيت مسلمان اين كشور را برانگيخته است.



تبليغات اين فيلم در برنامه طنز زنده ستردی نايت لايو شبكه ان بی اس آمريكا پخش شده و احساسات ميليون ‌ها مسلمان و مسيحی سراسر جهان را خدشه ‌دار كرده است و به همین خاطر شورای روابط اسلام ـ آمريكا با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که تحريف پيام حضرت عيسی(ع) نه ‌تنها برای مسيحيان بلكه برای مسلمانان و همه معتقدان به پيام مسيح (ع) بسيار آزاردهنده است و چنين تصاوير توهين‌آموزی از يك شخص مقدس كه مورد احترام ميلياردها مسيحی و مسلمان است، قابل قبول نيست.

در اين فيلم هويت صلح ‌جوی حضرت عيسی(ع) زير سؤال برده شده و اين پيامبر الهی را مسلح در جنگی خونين و توهين‌ آميز با رومی‌ ها كه ايشان را بنا به روایات پیروان این دین به صليب كشيدند، نشان می‌ دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
جهانگرد
۰۱:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
محکوم میکنم
آخرین اخبار