اهانت يك معلم آمريكايي به مسلمانان

یک معلم آمریکایی مسلمانان را به نازی ها تشبیه و ادعا کرد که مسلمانان فرزندان خود را از بدو تولد آموزش می دهند تا افراد بیگناه را به قتل برسانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از واحد ترجمه شبکه قرآن و معارف سیما، «جنیفر گیست» وکیل حقوقی شورای روابط اسلامی- آمریکایی بخش واشنگتن اظهار داشت: ما از وزارت دادگستری درخواست خواهیم کرد تا در مورد اتهامات وارده توسط این معلم تحقیق و بررسی کند.
وی افزود: این معلم ادعا کرده که مسلمانان همانند هیتلر فرزندان خود را از همان بدو تولد آموزش می دهند تا برای اهدا کردن زندگی خود به خدا و شهید شدن در راه او، باید افراد بیگناه را بکشند. این موضوع توسط یکی از دانش آموزان مسلمان این مدرسه به شورای روابط اسلامی- آمریکایی گزارش داده شد، و سپس بعد از بررسی صحت و سقم این مسئله، شورا از مدیر و مسئولان مدرسه Concrete درباره این موضوع توضیح خواست که تاکنون توجیهات آنان ناکافی و غیرقابل قبول بوده است.
«گیست» تصریح کرد: معلمان باید توجه داشته باشند که ابراز رفتارهای تعصب آمیز و اظهارات فتنه انگیز، جدی تلقی خواهد شد، زیرا نه تنها افت کیفیت آموزشی را در پی خواهد داشت، بلکه بر روی دانش آموزان تاثیرات بسیار بدی خواهد گذاشت./ي2
برچسب ها: آمریکا ، اهانت ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.