شهرکرد /

استاندار چهارمحال و بختیاری از اندیشیدن تمهیدات لازم برای تنظیم بازار شب عید در این استان خبر داد

علی اصغر عنابستانی در جمع خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در موضوع تنظیم بازار استان و کاهش فشار ناشی از گرانی ها گفت: تلاش دولت و مسئولان، آرامش بازار و کنترل آن به منظور افزایش رفاه مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

وی، با بیان سخنان رئیس جمهور در نشست اخیر استانداران سراسر کشور تأکید کرد: بخش زیادی از وقت این نشست به ارائه راهکارها و اقدامات استانداران در تنظیم بازار سپری شد.

عنابستانی افزود: گرانی غیرطبیعی کالا و خدمات، به تولید کننده و مصرف کننده آسیب رسانده و لازم است در این زمینه، مردم و صاحبان اصناف، بازار را کنترل و نظارت کنند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تعداد بازرسان رسمی استان از ۴۵ تن به ۷۵ تن افزایش یافته، گروه های بازرسی همراه با قضات اداره کل تعزیرات حکومتی بر روند عرضه و فروش کالا و خدمات نظارت کرده و ساختار سازمانی بازرسان افتخاری استان نیز در راستای  پویایی آن، بازنگری شده است.

وی گفت: ۱۰ تن هم به عنوان بازرس ویژه استاندار، بر روند عرضه و فروش کالا و خدمات و نظارت بر کار بازرسان رسمی و افتخاری فعالیت کرده و در مجموع، ۵۳۵ تن در  بخش نظارت  و بازرسی بازار چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

عنابستانی خاطرنشان کرد: ۱۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از ۱۵ تا ۲۵ اسفند در مراکز شهرستان ها و سه شهر بزرگ چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کاهش التهاب بازار، آسان سازی عرضه کالاهای مورد نیاز به مردم، حذف واسطه ها و کاهش قیمت کالای عرضه شده از اهداف راه اندازی این نمایشگاه ها هستند.

وی تأکید کرد: کالای مورد نیاز مردم، به اندازه کافی تهیه شده و در این زمنیه نگرانی وجود نداشته و این کالاها  در دسترس مردم  قرار می گیرند.

عنابستانی گفت: مردم، باید مسئولان و بازرسان را برای نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری کمک کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.