با هدف تنظیم بازار عید برگزار می‌شود

برگزاری نمایشگاه بهاره در تویسرکان

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان گفت: با هدف مدیریت بازار شب عید نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا‌ در 50 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های تویسرکان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رضا سلیمانی با اشاره به اینکه هر سال نمایشگاه بهاره در روزهای پایانی سال برپا می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره برای توزیع کالا‌های اساسی و ضروری به مردم به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها ایام پایانی سال فعالیت می‌کنند.

وی حمایت از مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع عادلانه کالا و اجرای سیاست‌های تنظیم بازار شب عید را از اهداف عرضه مستقیم کالا در قالب نمایشگاه بهاره عنوان و افزود: کنترل قیمت‌ها و کمک به آسان خرید کردن مردم از دیگر عناصر مهم در اجرای این طرح به ‌شمار می‌رود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان ابراز داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌ها تویسرکان ابتدای بلوار اشرفی بر پا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه صبح و بعد از ظهر خدمات‌دهی دارد، اظهار داشت: مایحتاج ضروری در سبد اصلی مصرفی خانواده‌ها در این طرح با پنج تا 17 درصد کمتر از قیمت بازار ارائه می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: تولید‌کنندگان بومی برای عرضه تولیدت نمایشگاه در اولویت قرار دارند.

وی افزود: اصناف با اجرای طرح فروش فوق‌‌العاده کالاهای اساسی و ضروری مانند کیف، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و آجیل با هدف اجرای رویکردهای تنظیم بازار شب عید به مردم عرضه می‌کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان یادآور شد: به منظور رفاه حال همشهریان و مدیریت بازار شب عید و کنترل قیمت‌ها نمایشگاه بهاره به مدت 10 روز در تویسرکان ارائه خدمات دارد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت این نمایشگاه در روز 15 اسفند ماه، گفت: نمایشگاه بهاره از 15 تا 25 اسفند ماه سال جاری دایر است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: امسال همانند سال گذشته سهمیه میوه شب عید در تویسرکان 80 تن پرتقال و 50 تن سیب ذخیره‌سازی شده و در روزهای آینده همزمان با سراسر کشور عرضه می‌‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با بیان اینکه طرح تشدید نظارتی بر بازار از  روز نخست اسفند تا پایان تعطیلات سال آینده در تویسرکان اجرا می‌شود، تصریح کرد: هشت واحد صنعت، معدن و تجارت و  اداره مجمع امور صنفی، با همکاری تعزیرات حکومتی واحد گشت بازرسی به طور مستمر در سطح شهرستان بر امور بازار و واحدهای صنفی نظارت دارند.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و... برای رسیدگی به شکایات با شماره 124 تماس گرفته و اطلاع‌رسانی کنند.

سلیمانی اضافه کرد: در ساعات اداری شهروندان می‌توانند برای جلوگیری از تخلفات با شماره‌های 4223500 و 4226100 اداره صنعت، معدن و تجارت و شماره 4223204 مجمع امور صنفی تویسرکان موارد را به بازرسان و ناظران بر وضعیت بازار اطلاع دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.