شرایط پیوند مغز استخوان امیرعلی فراهم شد

پدر امیرعلی با استمداد از خیران برای جراحی فرزندش گفت: تاکنون با کمک خیران شرایط پیوند مغز استخوان امیرعلی فراهم شده و برای بستری شدن این کودک نیازمند یاری هستیم.

 به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، از زمان درج خبر «امیرعلی سه ساله در آستانه مرگ / استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» خیران زیادی به پدر این طفل معصوم کمک کردند تا امیرعلی دوباره زندگی کند.

خیران در تماس با دفتر این خبرگزاری پیگیر وضعیت امیرعلی هستند و از زبان پدر این کودک آخرین وضعیت او را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

محمد بیابانگردی پدر امیرعلی اظهار کرد: با کمک خیران و تلاش مسئولان بیمارستان امام خمینی و مرکز طب تهران اکنون عفونت‌های بدن امیرعلی کاهش یافته و بدن وی آماده پیوند مغز استخوان است.

وی با بیان اینکه داروهای امیرعلی از طریق مرکز بیماری‌های نادر تهران به منزل بنده ارسال شده است، افزود: فروش این داروها آزاد نیست و از تهران برای ادامه مداوای امیرعلی به منزل بنده ارسال شده است.

پدر امیرعلی با تصریح بر اینکه اکنون شرایط پیوند مغز استخوان برای امیرعلی فراهم شده است، بیان کرد: از مبلغ حدود 25 میلیون تومانی که خیران برای مداوای امیرعلی به بنده کمک کردند 22 میلیون تومان باقی مانده و نیاز به حداقل 20 میلیون تومان دیگر برای واریز به حساب دکتر امیرعلی است.

وی افزود: امیرعلی اکنون در منزل به صورت قرنطینه است و با فراهم شدن مبلغ مذکور باید با آمبولانس برای عمل پیوند مغز استخوان به تهران برده شود.

بیابانگردی با درخواست عاجزانه از خیران برای فراهم شدن مبلغ جراحی فرزندش، گفت: بیمارستان سهم خود را از این پول نمی‌گیرد اما باید 30 میلیون تومان قبل از آغاز جراحی به حساب دکتر علیزاده پزشک جراح بیماری‌های نادر و کودکان واریز کنیم تا نمونه‌برداری‌‌های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه «حاج علی ورمزیاری» یکی از خیران اقوام دور این خانواده برای نمونه‌برداری آماده شده است، افزود: قرار است پیوند مغزاستخوان امیرعلی از این فرد خیر انجام شود که باید نمونه‌برداری صورت گیرد و سپس اقدام به کشت سلول‌های بنیادین شود تا امیرعلی پیوند را انجام دهد.

پدر امیرعلی با اشاره به وضعیت جسمانی فرزندش اظهار کرد: امیرعلی در هوای سرد دچار از کارافتادگی طرف راست بدن می‌شود و به همین دلیل امیرعلی را در منزل نگه‌داری می‌کنیم تا با فراهم شدن مبلغ مورد نظر سریع‌تر او را به بیمارستان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیمارستان منتظر امیرعلی برای بستری شدن و عمل پیوند مغز استخوان بوده و شرایط به صورت کامل فراهم است.

این پدر درمانده خواستار انتشار خبر استمدادش در این رسانه شد تا بار دیگر نیک‌اندیشان و خیران دستش را بگیرند و موجب نجات کودکش از این همه رنج و درد شوند.

خیران برای کمک به این کودک می‌توانند به دفتر خبرگزاری فارس در استان گیلان با شماره تلفن 5544022 - 0131 تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار