یک کارشناس سیاست خارجی:

تنها راهکار حل مسئله فلسطین وحدت جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تاکنون نشست‎ها و مذاکرات انجام شده برای حل مسئله فلسطین نتیجه چشمگیری نداشته چراکه بیش از 50 سال است که راهکارهای سیاسی متفاوتی پیشنهاد می‌شود.

"ابوتراب علیرضایی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد تکراری و ضعیف مجامع بین‌المللی در دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین گفت: با توجه به امکانات رسانه‌ای-ارتباطی آمریکا و صرف هزینه‌های کلان جهت تأمین و پیشبرد اهداف شوم توسط جوامع بین‌المللی و  سایه انداختن قدرت برافکار و اعمال آنها، تحت تاثیر قرار گرفتن این دستگاه‌‌ها دور از ذهن نیست بنابراین تاکنون هیچ اقدام جدی در قبال ملت مظلوم فلسطین صورت نگرفته است.

وی افزود: سازمان ملل بارها قطعنامه‌های گوناگونی علیه رژیم جعلی صهیونیستی صادر کرده که نه تنها پاسخی دریافت نکرده بلکه با بی‌توجهی آنها مواجه شده است.

علیرضایی با بیان اینکه سکوت مجامع بین‌المللی در قبال ملت مظلوم فلسطین طولانی شده است، تصریح کرد: در شرایط فعلی نمی‌توان از مجامعی که مواضع خود را اینگونه به تصویر کشیده‌اند انتظار چندانی داشت چرا که در اجرای اهداف خود مستقل عمل نمی‌کنند.

این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: راهکار مناسب برای دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین وحدت مجامع بین‌المللی برای حل این مسئله بوده و با تشکیل اجلاس‌های مختلف و راه‌اندازی صندوقی جهت جمع‌آوری هزینه‌های احتمالی می‌توان پاسخگوی ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون نشست‎ها و مذاکرات انجام شده برای حل مسئله فلسطین نتیجه چشمگیری نداشته چراکه بیش از 50 سال است که راهکارهای سیاسی متفاوتی پیشنهاد می‌شود اما هیچکدام در دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف تاثیری نداشته بنابراین هیچ راهی جز وحدت جهان اسلام در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار