کارگردانی که منتظر رفتن شمقدری است

یک کارگردان سینما گفت: شمقدری و سجادپور ریشه سینما را خشکانده اند به همین علت باید منتظر پایان یافتن دوران کاری شمقدری شد.

ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:  گویا دولت دهم در حوزه سینما به سرپرستی شمقدری با سینما هیچ گونه سنخیتی ندارد؛ آن ها آمده اند تا سینما را ویران کنند.
وی افزود: آن ها با فیلمسازی مشکل ندارند بلکه با سالن های سینمایی مخالفت دارند و خواهان از بین بردن سینماها هستند؛ باید منتظر پایان یافتن دوره کاری شمقدری و تیم کاری اش باشیم.
این فیلمساز تصریح کرد:مهندس "بهشتی" سینمای بعد از انقلاب را تداوم بخشید و شرایطی فراهم کرد تا سینما جهانی شود، اما متاسفانه شمقدری و سجادپور ریشه سینما را خشکاندند.
این کارگردان همچنین در خصوص کسب جوایز اسکار برای فیلم سینمایی "آرگو" گفت: من فیلم سینمایی "‌آرگو" را ندیده ام اما این را می دانم که هر جشنواره ای در دنیا سیاست هایی را برای خود دنبال می کند و به آن فیلم جایزه می دهد؛"‌آرگو" نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی همچنین در خصوص وضعیت فیلم های سینمایی اظهار داشت: آرامش و امکانات باید در وهله ی اول برای مردم فراهم شود تا آن ها بتوانند به سینما بروند امروز مردم آنقدر به تنگ آمده اند و ریزش مخاطب اکنون اصلاً ارتباطی به فیلم ها ندارد.
این کارگردان تصریح کرد:وضعیت اقتصادی جامعه این روزها به قدری آشفته و دچار دگرگونی شده است که اگر هر فیلمی اکران شود تغییر خاصی رخ نخواهد داد./ي2
برچسب ها: جلیلی ، سینما ، شمقدری ، سجادپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.