حبیبی:دیدار آخر حکم فینال برای ما و سبزوار دارد/باخت مقابل نماینده خراسان را فراموش کرده ایم

سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد گفت: بازی آخر ما و سبزوار حکم فینال را دارد و تعیین کننده قهرمان و نائب قهرمان خواهد بود.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: هر دو تیم مشهد و سبزوار هم امتیازی هستند و 26 امتیاز در صندوقچه خود دارند و دیدار آخر تیم ها و آنها حکم فینال را دارد و تعیین کننده قهرمان و نائب قهرمانی خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم سهمیه آسیایی را کسب کرده اند حساسیت خاصی در هفته آخر وجود ندارند و تیمی که بهتر عمل کند و قدر موقعیت ها را بداند برنده از زمین خارج می شود.

حبیبی در ادامه گفت: ما دو گل از سبزوار جلو هستیم و سعی می کنیم که در بازی این هفته مقابل تبریز گل های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم.

وی اشاره کرد: از هفته هجدهم روز پنجشنبه 10 اسفند روبروی شهرداری تبریز خواهیم ایستاد.
تیمی که در رده چهارم جدول قرار دارد و با وجود اینکه این تیم نیز می خواهد جایگاه خود را ارتقاء دهد کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

حبیبی عنوان کرد: در هفته هفدهم مقابل سبزوار ایستادیم که متأسفانه به دلیل غفلت بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم و این باخت را فراموش کرده ایم.

وی یادآور شد: با تمرینات خوبی که بازیکنان انجام می دهند خود را برای رویارویی با نماینده تبریز آماده می کنند و با قدرت هر چه تمامتر مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت.

حبیبی گفت: سبزوار نیز همین روز به مصاف هپکو ته جدولی می رود و کار این تیم در این مسابقه تا حدود آسانتر از ماست ولی این امر موجب نمی شود که آنها حریف را دست کم بگیرید چرا که تیم اراکی انگیزه خود را دارد و باید مراقب آنها بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 3-2 روز دیگر لیگ به پایان می رسد و هنوز قهرمانی معلوم نشده است این عامل باعث می شود تیم های مدعی دیگر در تکاپو باشند و تلاش برای کسب جایگاه اولی در جدول بیشتر باشد./مح
برچسب ها: فینال ، حبیبی ، هندبال ، ثامن ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار