مدیرعامل شركت فرودگاههای كشور گفت: برای ایجاد تسهیلات سفر قریب 500 پرواز فوق العاده داخلی و خارجی در ایام تعطیلات نوروز برقرار می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان محمود رسولی نژاد' در سمنان افزود: از این تعداد بین 300 تا 350 پرواز داخلی است و قریب 200 پرواز خارجی فوق العاده پیش بینی شده است

وی گفت: در ایام نوروز 20 درصد به حجم سفرها افزوده می شود و مسوولان مربوطه از دو ماه قبل در تدارك ایجاد امكانات و شرایط مناسب سفر برای مسافران نوروزی هستند.

رسولی نژاد گفت: به طور معمول روزانه بین 70 تا 80 هزار مسافر در ناوگان هوایی جابجا می شوند كه از این تعداد 15 تا 20 هزار مسافر خارجی و بقیه در سفرهای داخلی است.

وی گفت: مسوولان هواپیمایی كشوری در تدارك ایجاد امكانات مناسب اعم از توقفگاه خودرو و ایجاد راههای دسترسی مناسب مسافران به فرودگاهها هستند.

رسولی نژاد یادآور شد: تدارك برقراری سفرهای ایمن و راحت علاوه بر بخش هوایی در سایر بخشهای ریلی و زمینی نیز در كشور دیده شده و امروز در نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی مسایل و تسهیلات سفرهای نوروزی در كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح و بررسی می شود.

مدیرعامل شركت فرودگاههای كشور در خصوص تاثیر افزایش قیمت بلیط هواپیما در كاهش مسافران هوایی گفت: این امر در ماههای آبان و آذر 20 درصد از حجم سفرها را كاهش داد اما برای نتیجه گیری باید مدتی تامل كرد.

وی  در سفر به سمنان در نشستی با استاندار و مسوولان این استان طرحها و پروژه های تكمیل فرودگاه سمنان را مورد بررسی قرار داد.

دو پروژه فرودگاهی نیز در فرودگاه سمنان به بهره برداری رسید/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.