دانسته های علمی و پزشکی درایام بهار

گروه دانش و فناوری رادیو ایرانصدا به مناسبت فصل بهار با برنامه های متنوع و جذاب در حوزه های علمی و پزشکی ،فضای نوروزی برای مخاطبان خود به ارمغان می آورد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا ،  علیرضا مبینی مدیر گروه دانش و فناوری ایرانصداگفت : گروه دانش و فناوری  به مناسبت فصل  بهار موضوعات  برنامه های  خود را در قالب  گفتگو های علمی و پزشکی  و متناسب با  فصل  نوروز  برای  علاقه مندان خود فراهم می کند .
 مبینی به معرفی برنامه های گروه دانش و فناوری درایام بهار  اشاره کرد : برنامه هایی همچون " مجله علمی " پیشرفت ها و نوآوری ها ی ایران در سال گذشته ، " گفت و گوی علمی " آشنایی با فعالان محیط زیست ، بهداشت و سلامت در سفر،برنامه ای ویژه  " پایگاه تندرستی " ، " مشاوره روانشناسی " استفاده بهینه از تعطیلات برای رفع افسرگی ، "حمل ونقل مسیر توسعه " افزایش ترافیک در ایام نوروز، "مناظره علمی" دلایل کم توجهی به محیط زیست کشور  نیز ،کاری از گروه دانش و فناوری ایرانصداست که در ایام نوروز از شبکه رادیو اینترنتی ایرانصدا پخش می شود .
 علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند./ي2

برچسب ها: دانسته ، علمی ، ایرانصدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار