مدیرعامل بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی استان البرز خبر داد:

واگذاري رايگان غرفه جهت نمايشگاه بهاره

مدیرعامل بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی استان البرز از برگزاری نمایشگاه بهاره از 10 تا پایان اسفند خبر داد.

فرشته محمودی مدیر عامل بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی استان البرز در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه نمايشگاه بهاره از 10 تا پايان اسفند ماه برگزار مي شود، گفت: با مجوز مجمع امور صنفی و سازمان صنعت و معدن استان البرز در جهت توانمندی و ارائه خدمات به شهروندان نمایشگاه بهاره اين بنياد در ولدآباد محمد شهر برگزار مي گردد.
وي ادامه داد: 110غرفه در اختیار کارآفرینان قرار دارد تا هم در در بخشهاي صنایع دستی، موادغذايي، پوشاك و تمامي نيازمنديهاي سبد خانوار اجناس را به قيمت مصوب به شهروندان ارجمند تحويل دهند و هم در رشته های مختلف کشاورزی، صنعتی، تولیدی و خدماتی که بیشتر شامل صنایع دستی ،معرق،فرش و ...است محصولاتشان را به نمایش و فروش برسانند.
محمودي با تاكيد بر اينكه بنیاد توسعه و تعاون و کارآفرینی زنان استان البرز برای اولین بار اقدام به برپایی نمایشگاه بهاره كرده است، ادامه داد: هدف از برگزاري اين نمايشگاه كمك به تنظيم قيمت بازار از يكسو و از طرف ديگر توانمندسازي توليدكنندگان، تعاوني ها و تمامي كساني كه به نحوي با بنياد در ارتباط هستند بود. به همين دليل بنياد توسعه تعاون در اقدامي جهادي غرفه هاي اين نمايشگاه بزرگ را كه در اصل مغازه هايي استاندارد و مجهز هستند به صورت رايگان در اختيار عرضه كنندگان محصول گذاشت تا هم شرايط براي فروشندگان سهل شود و هم مشتريان بتوانند با قيمت مناسبتري كالاي مورد نيازشان را ابتياع كنند.
وی تصریح کرد: رسالت اصلي بنیاد آموزش و توانمند سازي بانوان استان است و به همين دليل همزمان با برپايي نمايشگاه كليه مراحل و پكيجهاي آموزشي با سرفصلهاي كارآفريني در اختيار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
محمودی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همكاري بنیاد تعاون امور زندان های استان البرز، شهرداری و شورای شهرمحمد، شهر و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: بنیاد توسعه و تعاون و کارآفرینی استان البرز حدود 17هزار عضو دارد و  آمادگي ارائه خدمات به کسانی که جویای کار هستند را داراست.
نمایشگاه بهاره از دهم اسفند تا 30 اسفند به مدت 20 روز برای عموم مردم در محمدشهر در مجتمع تجاری اميركبير واقع در ولدآباد محمدشهر برپا می شود./س
برچسب ها: نمایشگاه ، بهاره ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار