مدیر عامل آلومینيوم هرمزگان: با این همه اتفاق به خودم نيز شک کردم

جباری زاده در خصوص شکست سنگین تیم آلومینیوم هرمزگان مقابل فجر شهید سپاسی گفت: تیم ما تا الان با این نتیجه نباخته بود به نظرم عوامل بیرونی باعث تحریک بازیکنان و باخت تیممان شدند.

جباری زاده مدیر عامل تیم فوتبال آلومینيوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ما در چند ساله گذشته تا الان شکست سنگین نداشته است این اتفاقات باعث شده که به خودم هم شک کنم.

جباری زاده در ادامه بیان داشت: رویانیان مدیرعامل پرسپولیس آنقدر گفت که داوری ها به نفع تیم آلومینیوم هرمزگان است که داورها نسبت به خطاهای کوچک تیم ما هم نمی گذرند در واقع مو را از ماست بیرون می کشند.

وی در ادامه اظهار داشت: رویانیان زمانی که پرسپولیس می بازد زمین و زمان را به هم می دوزد تا داوران به نفع این تیم سوت بزنند موقعی که تیمش می برد دپارتمان داوری عالی توصیف می کند.

وی تصریح کرد: در همه جا دنیا وقتی یک مربی از سوی داور مسابقه اخراج می شود در بازی بعدی حق حضور در نیمکت مربیان را ندارد اما در قوانین انضباطی ما این قضیه متفاوت است.

وی تصریح کرد: آرای کمیته انضباطی به نفع تیم های سرخابی صادر می شود و این کمیته بین تیم ها تبعیض قائل می شود.

وی در مورد احتمال اخراج برخی از بازیکنان به دلیل کم کاری گفت: به هر حال تحقیق این موضوع هستم اگر کم کاری برخی از بازیکنان برایم ثبات شود به طور حتم آنها را اخراج می کنم.

وی درباره زمین ورزشگاه دستغیب شیراز گفت: زمین این ورزشگاه آنقدر نامناسب است که بازی محلات هم نمی توانند در آن برگزار کنند این ورزشگاه رختکن مناسبی ندارد فقط 11 بازیکن، سرمربی و مربی تواستند در رختکن جا شوند و مابقی بیرون مانده بودند.

وی در ادامه عنوان کرد سرخابی ها خونشان رنگین تر از تیم های دیگر است که در ورزشگاه حافظیه مقابل فجر شهید سپاسی بازی برگزار می کنند.

جباری زاده تصریح کرد: مسئولان فوتبال باید بدانند که اگر از زمین و زمان باران ببارد و حواشی برای تیممان ایجاد کنند نمی توانند مانع ماندن تیم در لیگ برتر شوند.

وی درباره جریمه 15 درصدی بازیکنان و مربیان گفت: اگر نتایج تیم در هفته های اخیر بهتر شود این جریمه را از قرارداد بازیکنان کم نمی کنیم./آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.