قم/

معرفی نرم‌افزار تخصصی «وهابیت‌شناسی»

مسئول آموزش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، بررسی و نقد عقايد وهابيت، جريان ‌شناسی و پاسخ به شبهات را از جمله ویژگی های نرم افزار «وهابیت شناسی» برشمرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام مقیسه در حاشیه بازدید گروهی از طلاب مدرسه علمیه نورالصادق(ع) مشهد از مرکز تحقیقات نور قم، با اشاره به فعالیت های این مرکز در تولید نرم افزار وهابیت شناسی، اظهارداشت: نرم‌افزار وهابيت‌شناسی به منظور تسهيل در امر پژوهش و تحقيق محققان حوزه و دانشگاه و در سه بخش اصلی پژوهش‌ها، كتب و نگارخانه تهيه شده است.

وی ادامه داد: تاريخچه، نقد و بررسی عقايد وهابيت، جريان‌شناسی وهابيت، پاسخ به شبهات، وهابيت و مسأله وحدت و مطالب خواندنی ديگر از جمله موضوعات بخش پژوهش نرم‌افزار وهابيت‌شناسی هستند.

پژوهش در متن از طريق فهرست درختی و گزينشی، امكان تنظيم فهرست كتب براساس الگوی دلخواه، استفاده از امكانات پژوهشی، همچون نمايه‌زنی، حاشيه‌نويسی، رنگی‌كردن و علامت‌گذاری، امكان يادداشت‌برداری و همچنين ارتباط 10 عنوان لغت‌نامه فارسی به عربی با متن كتب برنامه از ديگر قابليت‌های نرم‌افزار وهابيت‌شناسی است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این لوح فشرده علاوه بر فروشگاه دائمی مرکز نور واقع در بلوار جمهوری اسلامی از فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.com استفاده کنند./س

برچسب ها: قم ، معرفی ، نرم افزار ، وهابیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.