رودهن/

وایمکس ایرانسل شهر پردیس را پوشش نمی دهد

نماینده شرکت ایرانسل در شهر پردیس گفت:وایمکس ایرانسل ر کنار سایر شرکت ها منطقه پردیس را پوشش نمی دهد و به مشکل بزرگ ما تبدیل شده است .

رضا قربانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :چهارسال است که در شهر پردیس به عنوان نماینده شرکت ایرانسل کار می کنم و این فعالیت را در زمینه ارائه خدماتع ایرانسل است وفروش محصولات از سیم کارت تا خدمات بسته بازگشت و وصل مجدد سیم کارت در این محدوده از فعالیت های ما قرار دارد .

وی در ادامه این مطلب افزود :ایرانسل در کل کشور یک شرکت شناخته شده ای است و استقبال از آن در شهر پردیس خوب است چون سیم کارت های آن با قیمت های مناسب به مردم ارا ئه می شود و برای مردم به لحاظ هزینه ضشزایط خوب و همواری دارد .

نماینده ایرانسل در شهر پردیس با اشاره به ضعف ها و کمبود هایی که در شهر پردیس وجود دارد اظهار داشت :در حال حاضر در شهر پردیس در زمینه ای که من فعالیت می کنم کمبود اینتر نت و وایمکس دارد . و نه وایمکس ایرانسل این منطقه را تحت پوشش می دهد و نه وایمکس سایر شرکت ها . تنها ضعفی که در این زمینه وجود دارد وایمکس و اینتر است و بقیه جنبه های آن کامل است .

کم و کاستی که در این راستا وجود دارد کاملا مشخص است و از مسئولان می خواهم برای هموار سازی مسیر فعالیت ما و ارائه خدمات بهتر به مردم اینگونه کاستی ها را به هر روشی که می توانند بر طرف کنند .و در این رابطه به مردم اطلاع رسانی کنند تا آنها برای کار خود یک برنامه ریزی خوبی را انجام دهند ./س


برچسب ها: وایمکس ، پردیس ، ایرانسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.