اخبار تیم فوتبال استقلال؛

پاسخ قاطع عمران زاده به انتقادات: همه مقصر بودند/جباری اتمام حجت کرد: یک ریال هم مالیات نمی دهم

اعضای تیم استقلال با مشکلات بسیار زیادی برای ادامه بازی ها روبرو هستند، در این میان شرایط برای این تیم متفاوت است زیرا اعضای این تیم از مشکلات مالی رها نمی شوند. آخرین اخبار تیم استقلال را بخوانید.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مشکلات مالی برای اعضای تیم استقلال به امری طبیعی تبدیل شده است و در این میان تلاش مسئولان برای اعضای این تیم مثمرثمر نبوده است زیرا اعضای تیم استقلال با شرایطی خاص روبرو هستند که نمی توانند به این مشکلات پایان دهند.

از طرفی اعلام شده است که اعضای تیم استقلال با این مشکلات بصورت جدی دست و پنجه نرم می کنند و این موضوع برای آنها مشکل ساز شده است زیرا حتی چند بازیکن این تیم شرایط سفر به همراه تیم استقلال را ندارند و این موضوع عامل این است که شرایط برای آنها مشکل تر از قبل شود.

گفتنی است، مشکلات مالیاتی برای آبی ها دردسر ساز شده است و این موضوع عاملی است که حتی مسئولان تیم استقلال نتوانند برای حضور در این تیم با آمادگی فراوان روبرو شوند و با اوضاعی ایده آل بازی ها را انجام داده و شرایط را تغییر دهند، اما اوضاع مالی ایده آل نیست و حتی مشکلات مالیاتی بازیکنان این تیم را تحت تأثیر قرار داده است.
این در حالی است که اوضاع برای این تیم به گونه ای خاص پیش می رود و اعضای تیم استقلال دچار مشکلاتی جدی شوند.

در این میان عنوان شده است که مجتبی جباری با مشکلی جدی تر روبرو شده و این موضوع وی را با مشکلاتی عمده روبرو کرده این بازیکن اعلام کرده است در خصوص پرداخت مالیاتش اقدامی را انجام نمی دهد و اعضای تیم استقلال معتقدند که این مشکلات باید هر چه سریعتر حل و فصل شود تا استقلال با اوضاعی ایده آل بتواند بازی ها را پشت سر بگذارد.
 
  
این بازیکن بدهی مالیات دارد و اعلام کرده در این خصوص اقدامی را انجام نمی دهد تا مسئولان تیم استقلال، این مشکلات را حل و فصل کنند و مقدار بالغ بر 100 میلیون تومان را به اداره مالیات پرداخت کنند.

شایان ذکر است، جباری با مسئولان در این خصوص اتمام حجت کرده و حتی مدعی شده است که مسئولان باید هر چه سریعتر به این مسئله پایان دهند اما اعضای تیم استقلال در این خصوص با شرایطی ایده آل روبرو نیستند و این موضوع مشکل ساز شده است.

پاسخ عمران زاده به انتقادات: همه مقصر بودند

حنیف عمران زاده، مدافع تیم استقلال این روزها با انتقادات فراوانی روبرو شده است، این بازیکن در شرایطی پس از مدت ها آبی ها را در ترکیب این تیم همراهی کرد که با شرایط خوبی روبرو نشد و انتقادات زیادی از وی شد، اما این موضوع همچنان به اتمام نرسیده است.

براساس این گزارش، این بازیکن که در خط دفاعی با انتقادات فراوانی روبرو شده است عنوان کرده است که شرایط برای وی ایده آل نیست و این بازیکن همچنان با شرایطی خاص، روبرو است که وی را با اوضاعی متفاوت روبرو کرده است.

 
این بازیکن مدعی است که در استقلال هر زمانی که گلی دریافت می شود، همه اعضای این تیم مقصر هستند و نمی توان به یک بازیکن انتقاد کرد زیرا این موضوع کاملا مشخص است و اعضای این تیم نیز در این خصوص با اوضاعی خاص روبرو هستند که باید پاسخگو باشند نه اینکه یک بازیکن در این مورد پاسخگوی تمامی افراد تیم باشد.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال با اوضاعی خاص روبرو شدند که عامل اوضاع نامناسب این تیم در بازی های آسیایی هستند اما این در حالی است که عمران زاده خود را از تمام اشتباهات در خط دفاعی استقلال مبرا می داند و معتقد است که تمام اعضای این تیم در این خصوص مقصر هستند و شرایط را به ضرر این تیم پیش بردند زیرا اگر در غیر این صورت بود اعضای این تیم با مشکلات این چنینی روبرو نمی شدند اما درست نیست که تنها یک بازیکن را مقصر اصلی اعلام کنند و باقی نفرات بی تقصیر جلوه کنند.

شرایط برهانی متفاوت تر از دیگر مهاجمان
 
 اعضای تیم استقلال در حالی بازی ها را پشت سر می گذارند که چند مهاجم این تیم مورد تأیید قلعه نوعی قرار دارند و باقی نفرات با شرایط متفاوت این تیم را همراهی می کنند در این میان عنوان شده است که اولویت آرش برهانی برای حضور در ترکیب استقلال نسبت به قبل تر در این تیم کاملا متفاوت پیش می رود.

 
براساس این گزارش، این بازیکن با اوضاعی نامناسب روبرو شده است و شرایط خوبی که پیش از این با آن روبرو بود را ندارد.
به همین دلیل عنوان شده است که این بازیکن در یک محفل خصوصی در مورد شرایط حضورش در تیم استقلال گفتگو کرده است و تمایل دارد که جزو نفرات برتر تیم استقلال باشد و در خط حمله ی این تیم با شرایط ایده آل استقلال را یاری برساند.

از طرفي وی از لحاظ آمارشرایط متفاوت از دیگر مهاجمان این تیم دارد اما در حال حاضر اوضاع وی مانند مهاجمان این تیم ایده آل نیست زیرا با حضور فرزاد خالقی اوضاع برای وی متفاوت پیش می رود و نام وی به عنوان اولویتهای بعدی تیم عنوان و مطرح می شود.

از طرفی اعلام شده است که وی در آسیا نیز قرار است جزوبازیکنان مطرح نامش را عنوان کند و در این میان وی با دیگر مهاجمان تیم استقلال متفاوت است و ازاین جهت نیز با برتری روبروست

هدیه اقتصادی استقلال در راه است

مشکلات تیم استقلال بسیار است و در این میان مسئولین در وزارت ورزش دست به کار شدند، اما دراین خصوص قرار نیست هیچ گونه بحثی عنوان و مطرح شود تا زمانی که فصل به پایان رسیده باشد و تکلیف تیمها کاملا مشخص و معلوم شود.

بر اساس این گزارش: اعضای تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شدند زیرا از لحاظ مالی با مشکلات جدی مواجه هستند که مسئولین نیز می خواهند در این خصوص همراهی لازم را انجام دهند به همین دلیل عنوان شده است که استقلالی ها با تغییر شرایط روبرو شوند و در این میان مسئولین در وزارت ورزش اقدامات را انجام دادند و قرار است این فرد،یک شخص کاملا اقتصادی باشد که بتواند از لحاظ مدیریت مالی ، استقلال را به شرایط ایده آل خود نزدیک کند. به همین دلیل عنوان شده است که این موضوع مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت نیز مشخص شد که یک هدیه اقتصادی برای حضور در تیم استقلال الزام دارد و آبی ها باید بتوانند از شرایط بهره مند شوند که مشکلات جدی ایجاد نشود و اعضای تیم با آرامش خاطر تیم را همراهی کرده و بدون مشکلات ایجاد شده در چند فصل گذشته بازی های بدون دغدغه ای را برای استقلال انجام داده و تیم را برای رسیدن به هدفش همراهی کنند .

 
از طرفی اعلام شده است که علی فتح اله زاده در این خصوص اقداماتی را انجام داده و حتی خواستار جدایی از تیم است.
اما در این مورد به نتیجه نهایی دست پیدا نکرده است و از طرف دیگر وی تا پایان فصل استقلال را همراهی می کند زیرا مسئولین در نظر دارند در فصل جدید تغییراتی ایجاد کنند.
 
بدهی استقلال بیشتر از پرسپولیس

با اینکه در خصوص میزان دقیق بدهی های استقلال و پرسپولیس بحث خاصی مطرح شده بود اما مسئولین این تیم در جریان ریز امور مالی قرار گرفتند و اعلام شده است که بدهی تیم استقلال بیشتر از پرسپولیس است.

 
بر اساس این گزارش: مسئولین تیم استقلال قصد داشتند در فصل جاری بخشی از این مشکلات و بدهی ها را حل و فصل کنند اما این اتفاق رخ نداد زیرا مشکلات درون تیمی مانند رسیدگی اعضای تیم استقلال در این خصوص شد و رسیدگی به امور فعلی در دستور کار آبی ها قرار گرفت ، اما این در حالی است که بدهی آبی ها بسیار زیاد و در حدود یک میلیارد است که این مبلغ از بدهی پرسپولیس بیشتر است زیرا آبی ها چند فصل را با مشکلات مالی سپری کردند و این مشکلات و مبالغ مالی روی هم افزوده شده است و در حال حاضر اعضای مسئول این تیم با مشکلات  خاصی روبرو هستند که نمی توانند آنها را تسویه کرده و با اعضای سابق این تیم برای دریافت پولشان وارد مذاکره شوند. زیرا تمام اعضای سابق این تیم رابطه خوبی بامسولان  ندارند و به دلیل عدم دریافت پولشان از مسئولان، با آنها دچار مشکلات جدی شدند و این موضوع اوضاع را برای این تیم تغییر می دهد زیرا پرداخت پول مشکل ساز است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار