همسویی دستگاه ها برای اجرای سند تحول بنیادین یک ضرورت است

معاون آموزش متوسط وزیر آموزش و پرورش گفت: همسویی دستگاه های اجرایی کشور برای اجرای کامل بهینه سند تحویل بنیادین یک ضرورت است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم سحرخیز در این همایش نقش آموزش و پرورش در توسعه کار آفرینی از منظر سند تحویل بنیادین در اردوگاه باهنر در حال برگزاری است گفت: همسویت دستگاه های اجرایی کشور برای اجرایات کامل و بهینه سند تحول بنیادین یک ضرورت است.

وی تحقیق آموزش و کار آفرینی برای تربیت انسان های خلاق نوآور و توانا را از دستاوردهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و بیان کرد:تنظیم و اجرای طرح کار آفرینی و مهارت آموزش برای تمامی دوره های تحصیل به ویژه  دانش آموزان دوره متوسطه از اهداف اصل و محوری سند تحول بنیادین است که با تنوع بخشي به محیط های یادگیری و تعامل اثر بخش مدارس با مراکز کار آفرینی و استقرار نظام خلاقیت و نوع آوری در مدارس تحقق می یابد.

معاون آموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امیدواریم همه متولیان و مجریان آموزش و پرورش و دیگر سازمان های مرتبط در جهت فراهم سازی بسته ها در زمینه های لازم برای تحقق سند تحول بنیادین حرکت کنند./ز

برچسب ها: دستگاه ، اموزش ، بهینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار