مازندران /

آماده باش آتش نشان آملی برای روزهای پایانی سال

مدیرعملیات سازمان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري آمل، از آماده باش کامل آتش نشانان زیرپوشش این سازمان برای روزهای پایانی و نیز چهارشنبه آخرسال خبر داد.

نعمتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: برای این اقدام 80 آتش نشان و راننده با استقرار در هشت گروه ثابت و سيار برای پوشش احتمالی حوادث و آتش سوزی های اين ايام آماده باش بکارگیری می شود

وی افزود: امدادرسانی ها در روزهای پایانی سال در قالب پنج ایستگاه ثابت آتش نشانی مستقر در سطح شهر و 3 ایستگاه سیار در اماکن پرتردد شهر برقرار است.

مدیرعملیات سازمان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري آمل تصریح کرد : سه گروه سيار با تعداد 12 مامور در اماكن پر تردد شهري شامل کنار پل معلق ، سه راه جانبازان و ميدان 17 شهريور آمل به عنوان كشيك پيش از نوروز با هدف امداد رساني فوري در حوادث احتمالي در اين ايام ، مستقرخواهند شد.

نعمتی گفت : به منظور پوشش مناسب حوادث احتمالي مراسم چهارشنبه سوري ، چهار خودروي آتش نشاني به همراه 12 مامور در غالب چهار گروه سيار در 4 نقطه از شهر در مقابل فرمانداري ، ميدان قائم ، راهنمايي و رانندگي و شهرك مرواريد مستقر می شود.

وي افزود: كشيك پيش از نوروزی سازمان آتش نشانی شهرداری آمل از تاريخ 19 اسفندماه تا30 اسفند ماه برقرار است.

نعمتی از شهروندان خواست، تا سرود شاد زندگي را در صداي مهيب انفجار و مواد محترقه به سكوت و غم و شادي های سال جدید را به آتش خانمان سوز تبديل نكنند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.