بوشهر/نمایشگاه بهاره در تنگستان افتتاح شد

از پوشاک و آجیل تا گوشت و تره‌بار در 21 غرفه

در نمایشگاه بهاره تنگستان که امروز افتتاح شد 21 غرفه پوشاک، خواربار، آجیل و خشکبار، تره‌بار و میوه، گوشت منجمد، مرغ منجمد، و برنج مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، احمد جعفری‌نسب  صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره در سالن جمعیت هلال  احمر تنگستان اظهار داشت: در راستای تامین نیازهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز، نمایشگاه بهاره در محل سالن جمعیت هلال احمر تنگستان  برپاست.

فرماندار تنگستان افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا یکی از مهم‌ترین ابزارهای تنظیم بازار و کنترل شبکه‌های توزیع به‌ حساب می‌آید.

وی ابراز امیدواری کرد نمایشگاه بهاره می‌تواند در جهت  تأمین کالاهای مصرفی مورد نیاز شهروندان تاحدودی مثمر ثمر واقع شود.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو امام جمعه اهرم نیز در این آئین گفت: با توجه به گرانی‌های اخیر و مشکل  اقتصادی مردم در جهت بدست آوردن مایحتاج عمومی خود، افتتاح  نمایشگاه بهاره فرصتی مناسب برای  تنظیم بازار است.

وی گفت: افتتاح نمایشگاه تاحدودی می‌تواند در جهت دسترسی مردم به مایحتاج مورد نیاز خود مثمر ثمر واقع شود.

مجدنیا مسئول اداره صنعت و معدن تنگستان نیز گفت:21 غرفه در این نمایشگاه شامل پوشاک، خواربار، آجیل و خشکبار، تره‌بار ومیوه،  گوشت منجمد، مرغ منجمد، و برنج  دائر است.

مسئول اداره صنعت  و معدن تنگستان افزود: در زمان برپایی این نمایشگاه، بازرسان در محل نمایشگاه حاضر بوده و ضمن نظارت مستمر بر خدمت‌رسانی غرفه‌داران، با متخلفان برخورد خواهد شد.
برچسب ها: بهاره ، نمایشگاه ، تنگستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.