بوشهر/

نمایشگاه بهاره در بوشهر گشایش یافت

نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در آستانه سال نو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر گشایش یافت.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه هدف برگزاری نمایشگاه‌های بهاره را، عرضه کالا با قیمت پایین و کیفیت بالا عنوان کرد.

عباس تابش  با بیان اینکه مهمترین اهداف راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها تامین مایحتاج اساسی و کسب رضایت مردم است، افزود: در حال حاضر استان بوشهر، از نظر ذخیره سازی مایحتاج عمومی، از جمله میوه، مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج و شکر هیچ کمبودی ندارد.

وی با بیان فعالیت 200 غرفه در نمایشگاه بهاره بوشهر گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 5 تا 25 درصدی به فروش می‌رسد و بازرسان سازمان و اصناف بر عملکرد فروشندگان نظارت می‌کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه رفاه حال مردم در آستانه سال نو اهداف این نمایشگاه‌ها است، گفت: کنترل قیمت‌ها و تنظیم قیمت کالاهای مورد نیاز مردم مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه‌هاست.

رضا عوض‌پور با تاکید بر اینکه گروه‌های بازرسی در شهرها برروی قیمت‌ها نظارت خواهند داشت، گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در کاهش قیمت بازار دارد و بدون شک کالاهای ارائه شده در نمایشگاه‌ها کاهش چشمگیری نسبت به قیمت بازار دارد.

وی همکاری مردم بر نظارت قیمت‌ها را مهم دانست و تاکید کرد: شهروندان در خرید کالا دقت کنند تا با قیمت تعیین شده کالای مورد نیاز خود به ویژه کالاهای اساسی را تهیه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف آنان را به بازرسان معرفی کنند.

نمایشگاه بهاره بوشهر تا 25 اسفند برپاست.
برچسب ها: بوشهر ، نمایشگاه ، بهاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.