پليس راز دختر فراري را فاش كرد ؛

ترفند دختر فراري در زورگيري و سرقت از پزشکان+عکس

سرپرست كلانتري 127 نارمك گفت: يك دختر فراري 24 ساله با ترفند و شگردهاي خاص از هموطنان به ويژه پزشكان، اساتيد و زنان پايتخت سرقت و زورگيري مي كرد+عکس

سرهنگ نظري پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: طي چندين مورد شكايت و اطلاعات به دست آمده از مخبرين در خصوص چندين فقره زورگيري، كيف قاپي، سرقت از اماكن و فروش مواد مخدر در سطح منطقه، بلافاصله اقدامات لازم در خصوص شناسايي و رديابي متهمان آغاز شد.



سرپرست كلانتري 127 نارمك در ادامه اظهار داشت: در اين راستا با همكاري عوامل اطلاعات مشخص گرديد كه تمامي اين جرم‌ها به يكديگر مربوط بوده و يك شبكه بزرگ جنايت را تشكيل مي‌دهند.
وي افزود: با بررسي بسيار دقيق موضوع و با بازبيني فيلم‌هاي به دست آمده از متهمين دو نفر از آنان كه با يكديگر برادر بودند به نام‌هاي "وحيد. ت" و "مهرداد.ت" كه از سابقه داران و افراد به نام در خصوص زورگيري در سطح شهر بودند، شناسايي شدند.
اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: به دنبال شناسايي متهمان با رصد شبانه روزي راه‌ها، دو متهم فراري در محدوده خيابان گلبرگ در حالي كه با يك دستگاه موتور سيكلت تردد مي‌كردند، رديابي شدند كه با اعزام يك اكيپ از مأموران زبده طي درگيري متهمان دستگير و به مقر انتقال داده شدند.
سرهنگ نظري پور ادامه داد: پس از بررسي و بازرسي بدني در جيب هاي "وحيد. ت"  يك كيف پول زنانه متعلق به خانم "سپيده. ش" 27 ساله كشف گرديد كه با تماس با صاحب كيف و مراجعه شاكي به كلانتري مشخص گرديد كه خانم نامبرده، دكتر بوده و توسط اين افراد در مطب خود در شمال پايتخت مورد زورگيري قرار گرفته است.
سرپرست كلانتري 127 نارمك تصريح كرد: به دليل حساسيت موضوع و كشف مقداري كارت‌هاي ويزيت افراد گوناگون و شغل‌هاي متنوع در كيف متهمين، عوامل تخصص اطلاعات، اقدامات گسترده خودر ا در خصوص تكميل پرونده آغاز كردند.
وي اذعان داشت: با جمع آوري مستندات بيشتر و شناسايي مالباختگان كه اكثراً دكتر، مهندس و نمايشگاه دار اتومبيل و ... بودند يكي از متهمين لب به اعتراف گشود و با دادن آدرس مخفيگاهشان به 20 فقره زورگيري و سرقت معترف شد.



سرهنگ نظري پور گفت: با به دست آوردن آدرس مخفيگاه متهمان سه اكيپ كامل از زبده ترين مأموران پليس فاتب به خانه‌اي در محدوده خيابان عباسي اعزام شدند.
اين مقام مسئول انتظامي اظهار داشت: مأموران با هماهنگي مقام قضايي در ساعت 21 شب گذشته با رعايت موازين شرعي و قانوني به طور كاملاً ضربتي وارد منزل شده و دو نفر را بدو ورود در حياط منزل دستگير كردند كه بعداً از اين اشخاص مقاديري كراك جهت فروش در سطح شهر كشف گرديد.
سرپرست كلانتري 127 نارمك افزود: با ورود مأموران به داخل خانه دو مرد ديگر به نام هاي "حسن" و" تقي" كه از زورگيران و سارقان حرفه‌اي شهر هستند و مدتي نيز از دست پليس فراري بودند، دستگير و به مقر انتقال داده شدند.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: در بررسي از اتاق ها نيز مأموران يك دختر را به نام "پرستو" 24 ساله دستگير و به كلانتري انتقال دادند و همچنين در بازرسي از منزل بيش از 100 عدد سيمكارت اعتباري، چند عدد ترازو  توزين مواد مخدر، چندين قبضه چاقو و قمه مخصوص زورگيري، چندين گرم كراك، ده ها عدد كيف زنانه، مقادير آلات و ادوات مصرف مواد و ... كشف و ضبط گرديد.




وي اذعان داشت: پس از جمع آوري متهمين پرونده و شناسايي مالباختگان و حضور آنان در كلانتري در حالي متهمين خود را در چنگال قانون اسير ديدند لب به اعتراف گشودند و پشت پرده تمامي جرم ها را "پرستو" معرفي كردند.
سرهنگ نظري پور در ادامه گفت: پرستور كه در نخست منكر هرگونه همكاري با متهمان ديگر بود و خود را طعمه اين افراد تلقي مي‌كرد زماني كه از اعتراف همدستانش با خبر شد، لب به اعتراف گشود و اظهار داشت كه چهار سال پيش از شهرستان خود و از دست پدر و مادرش فرار كرده و به تهران آمده و بعد از چندين شب كارتن خوابي با مردي به نام "فريبرز" 58 ساله آشنا شده كه آن فرد يكي از بزرگترين فروشندگان مواد مخدر بود و تمامي راه هاي زورگيري، سرقت و فروش موادمخدر را به وي آموخت ؛ در حالي كه خود يك شبكه بزرگ سرقت و فروش مواد مخدر در اختيار داشت پس از دستگيريش، انجام اقداماتش به خانم نامبرده سپرده شده و وي نيز با حضور خود در اماكن مختلف و شناسايي سوژه ها راه را براي همدستان خود جهت سرقت و زورگيري باز مي‌كرد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: در نهايت پرونده متهمان جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارسال گرديد و كماكان تحقيقات در خصوص دستگيري اعضاي ديگر اين شبكه ادامه دارد./ف

برچسب ها: جرم ها ، یکدیگر ، مربوط ، مخبرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار