تور اقتصادي سافاري برگزار مي شود/نخستین تور خانوادگی سافاری راه اندازی شد

نخستین تور خانوادگی سافاری با حمایت اداره کل طبیعت گردی معاونت گردشگری در ایام نوروز 92 اجرا خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد علی فیاضی مدیر کل اداره طبیعت گردی با بیان این خبر گفت:  نظر به اهمیت کانون خانواده، راه اندازی و حمایت از تورهای خانوادگی بخشی از برنامه های اصلی اداره کل طبیعت گردی به شمار می آید؛ از این رو اجرای نخستین تور خانوادگی سافاری با همکاری بخش خصوصی در ایام نوروز 92 اجرایی خواهد شد.
  
وی با بیان اینکه موسسه طبیعت گردی آخشیگان هم اکنون مجری نخستین تور خانوادگی طبیعت گردی است؛ افزود: در این تور صاحبان خودروهای دو دیفرانسیل می توانند در گروه حداکثر 15 اتومبیل با حضور اعضای خانواده و اقوام خود، بازدید از کویرهای مرکزی کشور را تجربه کنند.
 
فیاضی همچنین درباره هزینه شرکت در تور سافاری خانوادگی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه تور ویژه هر خودروی دو دیفرانسیل دریافت و تقسیم بر تعداد افراد می شود؛ لذا اقتصاد خانواده نیز در نخستین تور خانوادگی سافاری لحاظ شده است. 

مدیر کل اداره طبیعت گردی همچنین با بیان اینکه توجه به آموزش نیز یکی از اصلی ترین محورهای برگزاری تور مذکور به شمار می آید؛ افزود: مباحث نحوه رفتار در طبیعت، شیوه کمپینگ، آشنایی با گیاهان و طبیعت کویر، امداد و نجات، ستاره شناسی و غیره در قالب طرح آموزشی «طبیعت، سلامت و اقتصاد خانواده» حین برگزاری تور تدریس خواهد شد. 

فیاضی همچنین درباره مسیر برگزاری تور مذکور یادآور شد: مبدا این تور خانوادگی از تهران به سمت گرمسار، کویرهای این منطقه، سنگفرش شاه عباسی، ملک آباد، اکوکمپ کویری متین آباد، کاروانسرای مرنجاب، قصر بهرام، حوض سلطان و بازدید از سایر جاذبه های متنوع دیگر خواهد بود و گروه با خودروی پیشرو یونیماک همراهی خواهند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار