سياست‌هاي انتخاباتي راديو اعلام شد

معاون صداي رسانه ملي گفت: همه بخش هاي راديو برنامه ريزي براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري را انجام داده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه؛ نخستين نشست مديران و برنامه‌سازان معاونت صدا با موضوع يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي با حضور دكتر محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي، جمعي از مديران راديو و عوامل برنامه‌ساز برنامه‌هاي انتخاباتي در ساختمان شهداي راديو برگزار شد.
ملي محمد حسين صوفي در ايبن نشست گفت : برگزاري دوره هاي مختلف انتخابات در ايران نشان از وجود دموكراسي در كشور و بالندگي، پويايي و سرزندگي ملت دارد . ملتي كه هميشه حضور تعيين‌كننده، پرتعداد، وسيع و گسترده در انتخابات داشته‌اند. 
معاون صدا كلي‌نگري و رعايت اصول، ضوابط و مقررات، رعايت شأن مخاطب، شناخت و احترام به مخاطب، دغدغه افزايش و جذب مخاطب، ارتقاء كيفيت،‌ تلاش و جديت در كار، سخت‌كوشي، سخت‌گيري، پركاري، خردورزي و خردمندي در كارها را از ويژگي‌هاي رفتار حرفه‌اي برشمرد . وي اظهار داشت: نتيجه رفتار حرفه‌اي مديريت پيام است . او در تشريح مديريت پيام در برنامه‌هاي انتخاباتي، محورها و سياست‌هايي را كه در مقوله يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراها در حوزه معاونت صدا وجود دارد برشمرد. 
تبليغات براي حضور وسيع و گسترده مردم، بي‌طرفي كامل، ارائه پيشرفت هاي كشور، ايجاد بستر مناسب براي بروز  وحدت و امنيت ملي، تبيين اهميت انتخابات با استفاده از بيانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري و رصد دائمي فضاي تبليغاتي رسانه‌هاي بيگانه از مهمترين محورهايي بود كه معاون صدا در سياست گذاري هاي راديو براي انتخابات پيش رو برشمرد. 
 معاون صدا همچنين ايجاد فضاي شاد و پرنشاط را براي جذب مشاركت گسترده مردم در انتخابات ضروري دانست و گفت: استفاده به جا و مناسب از چهره‌هاي متعهد و پرهيز از ساخت برنامه‌هاي كليشه و تكراري، تنظيم كنداكتور مناسب براي جلوگيري از هم‌پوشاني برنامه‌هاي شبكه‌ها در ايام انتخابات ضروري است.
 وي چارچوب سياسي مناسب رسانه براي انتخابات را گفته‌هاي مقام معظم رهبري دانست و تصريح كرد: تأكيد بر تقواي جمعي و خودسازي سياسي، پرهيز از اجراي برنامه‌هاي بدون مطالعه، نقد و نظارت درون‌زا و تلاش براي حفظ آرامش انتخاباتي از ديگر ابعادي است كه بايد همه مديران و برنامه‌سازان راديو در ايام انتخابات مد نظر قرار دهند.
در اين مراسم دكتر شيخ‌محمدي، دبير ستاد انتخابات معاونت صدا و مدير راديو ايران نيز به معرفي ويژه برنامه‌هاي انتخاباتي شبكه‌هاي راديويي پرداخت. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.