به منظور بررسي راهکار‌هاي انتخاباتي؛

حزب وحدت و همکاری ملی امروز با "حسن روحانی" ديدار کرد/سه شنبه ديدار با "محمد شريعتمداري"

دیدار و نشست انتخاباتی اعضای دفتر سیاسی حزب وحدت و همکاری ملی با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری صبح امروز برگزار شد.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، دیدار و نشست انتخاباتی اعضای دفتر سیاسی "حزب وحدت و همکاری ملی" با حجت‌الاسلام و المسلمین "حسن روحانی" کاندیدای ریاست جمهوری  صبح امروز( 91/12/19 ) برگزار شد.

 شايان ذکر است دیدار اعضای حزب وحدت و همکاری ملی با اين کانديداي رياست جمهوري به منظور مطلع شدن از دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و راهکارهای "حسن روحانی"   انجام پذیرفت.

لازم به ذکر است در این ديدار اعضای دفتر سیاسی حزب وحدت و همکاري سؤالاتي در ارتباط با مسائل سیاسی، بین‌المللی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را از دکتر حسن روحانی  مطرح کردند.

همچنين وي ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده به بیان دیدگاه‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای ریاست جمهوری آینده پرداخت.

گفتني است؛ مشروح سخنان حجت‌الاسلام حسن روحانی از طرف دفتر وي در اختیار رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار خواهد گرفت.

همچنين "محمد رضا راه‌چمني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  پيرامون ديدار امروز حزب وحدت و همکاري با حجت‌الاسلام حسن روحاني اظهار داشت: گزارش ديدار با کانديداهاي احتمالي رياست جمهوري از سوي دفتر سياسي به شوراي مرکزي حزب وحدت و همکاري ملي ارائه مي‌شود و بنا بر امتياز بندي کانديداها  بر اساس برنامه‌ها و راهکارها، نامزد مورد نظر حزب انتخاب مي‌شود.

دبير کل حزب وحدت و همکاري ملي خاطرنشان کرد : دفتر سياسي حزب سه شنبه هفته جاري با "محمد شريعتمداري"   ديدار مي‌کند ، همچنين ديدارهاي ديگري در دستور کار حزب قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسن ، روحانی ، مطلع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار