امسال در قلب اسکی شمیرانات چه گذشت؟

شمیرانات به نوعی قلب اسکی تهران و ایران به شمار می رود امسال هیئت اسکی شمیرانات به موازات فعالیت های بی شمار فدراسیون اسکی، عملکرد خوبی داشت و فصل پر کاری را گذراند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هیئت اسکی شمیرانات که پیست های شمشک – دربند سرو توچال را در اختیار دارد،  سال پر باری را گذراند.
شمیرانات در دو بعد قهرمانی  و همگانی فعالیت های ویژه ای داشت.

بسیاری از مدال اسکی بازان در مسابقات داخلی و برون مرزی توسط اسکی بازان شمیرانات کسب شد.

در مسابقات آسیایی نونهالان و نوجوانان 6  مدال آسیایی توسط ورزشکاران شمیرانات کسب شد.
 
در مسابقات قهرمانی جهان آلپاین  نیز محمد کیا دربند سری اسکی باز شمیرانات توانست با رکورد شکنی خود به فینال راه پیدا کرد.
 
از فعالیت های در بعد قهرمانی نیز می توان به برگزاری تعداد زیادی از مسابقات تحت عناوین مختلف به میزبانی  شمشک و دربند سر نام برد.

لیگ اسنوبرد- آلپاین – صحرا  نوردی و مسابقات شهر نشینان نیز از جمله تورنمنت های مهم برگزار شده توسط شمیرانات بود.

شمیرانات در جشنواره فجر بین هیئت های اسکی حائز رتبه اول شد در بعد همگانی ده ها هزار نفر از پیست های اسکی شمیرانات استفاده کردند بالغ بر300 مربی به آموزش اسکی به شاگردانشان پرداختند و کلاس های آموزش مربی گیری زیادی برگزار شد همچنین شمیرانات میزبان رقابت نیروهای مسلح بوده است و در تشکیل  و افزایش  کمیته های مختلف هم فعالیت خوبی داشته است همچنین نصب دستگاه برف ساز در دربند سر هم از دیگر فعالیت های شمیرانات بود.

هیئت اسکی شمیرانات که خود زیر مجموعه ای از هیئت اسکی استان تهران است امسال میزبان برگزاری  مسابقات اسکی جام فجر شد مسابقاتی که در رشته های مختلف ورزشکاران را از سراسر کشور گرد هم آورد و در زمینه کشف استعداد ها و توسعه قهرمانی بسیار خوب کار کرد.

جام تگ هویر نیز یکی از مسابقات مهمی بود که از دل جام فجر بیرون آمد جامی در رشته پرش اسنوبرد که با توجه به اسپانسر های قوی این رشته توانست سهم زیادی از علاقه مندان  را جذب کند و مورد توجه ویژه ای واقع شود.

اسکی بازان کشور در پیست های سراسر کشور فعالیت های خوبی داشتند و سال 91  برای آن ها سال پر کاری بود اما درا ین میان شاید هیئت اسکی شمیرانات یکی از پر کارترین هیئت های اسکی بود./آق

برچسب ها: شمیرانات ، قلب ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار