سنندج/

آغاز هشتمین جشنواره استانی فیلم و عکس ژیار در سنندج

هشتمین جشنواره فیلم و عکس ژیار با نمایش فیلم های راه یافته به بخش پایانی این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، گوهری گفت: در مجموع 420 اثر در دو بخش فیلم و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شدند که پس از ارزیابی های اولیه آثار منتخب بخش های مختلف مشخص شدند.
وی افزود: از 90 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش فیلم،27 فیلم در بخش آزاد، 14 فیلم داستانی، 6 فیلم مستند، 4 فیلم تجربی و 3 فیلم پویانمایی به بخش مسابقه راه یافته‌اند که از امروز به مدت دو روز رقابت خود را آغاز کردند.
گوهری اضافه کرد: در بخش فیلم‌های ویژه جشنواره هم 3 فیلم در ارتباط با نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، 3 فیلم در زمینه محیط زیست، 3 فیلم دفاع مقدس و 8 فیلم اولی به بخش مسابقه راه پیدا کردند.
دبیر هشتمین جشنواره فیلم و عکس گفت: از 330 عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره، 3 عکس با مضامین دفاع مقدس،10 عکس هم با مضامین تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی، 18 عکس نیز در بخش آزاد و 12 عکس هم در زمینه محیط زیست با رای هیات داوران به بخش مسابقه راه یافتند.
وی خاطر نشان کرد: آرش رستافی، نیما عباس‌پور و آیدا پناهیده آثار بخش فیلم جشنواره و جواد پورصمد، حسام مهدیان و رومین محتشم آثار بخش عکس این جشنواره را داوری می کنند و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز عصر یکشنبه 20 اسفند در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج با معرفی نفرات و آثار برتر برگزار می شود./س
برچسب ها: فیلم ، ژیار ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.