پخش مستقیم نمایشگاه بهاره از شبکه بازار

شبکه تلویزیونی بازار نمایشگاه­های عرضه مستقیم کالا را که به مناسبت ایام پایانی سال در سراسر کشور برگزار می­شود بصورت زنده پوشش می­دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بازار ، همه ساله در نیمه دوم اسفند ماه نمایشگاه­های مختلف عرضه مستقیم کالا شامل مواد شوینده، پوشاک، مواد پروتئینی( گوشت - مرغ- تخم مرغ) و کالاهای همچون مبلمان، پارچه، لباس، کیف و کفش و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم از سوی وزارت بازرگانی برگزار می­شود و امسال نیز مانند سال­های قبل این نمایشگاه­ها تا 28 اسفند ماه در جای­جای میهن عزیزمان دایر است.
 در تهران نمایشگاه بهاره در شش محل شامل: فرهنگسرای خاوران، پارک ارم، حکیمیه تهرانپارس، ورزشگاه تختی، بوستان ولایت، و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا خواهد شد و شبکه بازار با هدف اطلاع رسانی و در قالب برنامه نمای بازاراین نمایشگاه را یکبار صبح ساعت11تا12وباردیگر بعدازظهر ساعت14:30تا15:30  بصورت مستقیم و زنده به روی آنتن می برد.
روابط عمومی شبکه بازار با تلفن گویای 22651637-021 و سامانه پیامک 1000010 آماده دریافت نظر ها و دیدگاه­های مخاطبان گرامی در رابطه با برنامه­های این شبکه است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار